Skystar 2 & History channel Help

R

rbruinsma

Hallo,

Ik wil graag History channel ontvangen met een Skystar 2 PCI kaart. Nu ben ik al een tijdje aan het zoeken op het net maar zie de bomen door het bos niet meer. Het History channel (http://en.kingofsat.net/find.php?que...y&standard=All) zit op verschillende satellieten en ik zie decrypties op als: irdeto2, videoguard en betacrypt.
Kan iemand mij helpen hoe ik dit kanaal kan ontvangen? Wat heb ik nodig? Een emulator, zo ja welke? of een funcard met writer/lezer? En waar vind ik de juiste keys? WIe wil mij opweg helpen.

Groet,

Ronald
 
Hallo,

Je moet als eerste je Skystar 2 PCI kaart laten werken op een alternatief programma zoals bijvoorbeeld progdvb ( www.progdvb.com ). In progdvb kun je plug-ins toevoegen zoals bijvoorbeeld een emulator. Google maar eens op "prodvb plugin"
 
pet123;177816 zei:
Hallo,

Je moet als eerste je Skystar 2 PCI kaart laten werken op een alternatief programma zoals bijvoorbeeld progdvb ( www.progdvb.com ). In progdvb kun je plug-ins toevoegen zoals bijvoorbeeld een emulator. Google maar eens op "prodvb plugin"

Bedankt voor je reactie. Bovenstaande had ik al uitgevonden, het gaat mij er echt om met welke plugin in bovenstaande kanaal kan ontvangen. Kan iemand dat voor mij in jipenjanneke taal uitleggen?
Kan ik deze kanalen bekijken met behulp van een plugin en softkey`s? Of moet ik een Funcard gebruiken?
 
Het kanaal ook gezocht bij Kingofsat het wordt diverse keren op verschillende satelieten uitgezonden, maar als ik het zo bekijk zal je met een softcam en ook een funkaart nergens licht op krijgen.

Dus rest alleen een abo kaart.
 
aart1944;177829 zei:
Het kanaal ook gezocht bij Kingofsat het wordt diverse keren op verschillende satelieten uitgezonden, maar als ik het zo bekijk zal je met een softcam en ook een funkaart nergens licht op krijgen.

Dus rest alleen een abo kaart.

Hallo,

Zijn er geen andere manieren dan? Ik heb namelijk weinig zin in zo`n duur sky abo, terwijl ik maar belang heb bij 1 zender. Als ik bij een softkey download dan staat deze zender er wel bij, of gaat het dan nog niet werken?

Gr,

Ronald
 
Nou hij zit 13 keer op de sateliet dat het hier in Europa te ontvangen is 2 keer in DVB-S2 die zijn niet te ontvangen.
Alles is haast in coderingen die niet gehackt zijn.
Maar ik heb er toch een gevonden die werkt ik heb er nu beeld op dat is,
Telstar 12 op 15 west transponder 11.150 V 19.275 die werkt op een softcam de codering is Cryptoworks.
 
rbruinsma;177819 zei:
Kan iemand dat voor mij in jipenjanneke taal uitleggen?
Kan ik deze kanalen bekijken met behulp van een plugin en softkey`s? Of moet ik een Funcard gebruiken?

Installeer progdvb op je pc. In het mapje van progdvb staat het mapje plugins en plaats daarin de emulator bestanden (S2emu.dll / S2emu.ini) en een recente softcam.key

Start Progdvb vervolgens kanalen scannen (zie kingofsat voor de frequenties en resente transponderlijsten)

Met deze configuratie wel beeld op D+ op Astra :) echter nog geen beeld de History channel op 15 west. wellicht heeft iemand wel een uptodate softcam key voor je waarmee er licht komt op de History channel op 15 west.

Ik zal even de bestanden naar je e-mail adres sturen.
 
pet123;177850 zei:
Installeer progdvb op je pc. In het mapje van progdvb staat het mapje plugins en plaats daarin de emulator bestanden (S2emu.dll / S2emu.ini) en een recente softcam.key

Start Progdvb vervolgens kanalen scannen (zie kingofsat voor de frequenties en resente transponderlijsten)

Met deze configuratie wel beeld op D+ op Astra :) echter nog geen beeld de History channel op 15 west. wellicht heeft iemand wel een uptodate softcam key voor je waarmee er licht komt op de History channel op 15 west.

Ik zal even de bestanden naar je e-mail adres sturen.

Super bedankt hier kom ik verder mee!!!
 
aart1944;177843 zei:
Nou hij zit 13 keer op de sateliet dat het hier in Europa te ontvangen is 2 keer in DVB-S2 die zijn niet te ontvangen.
Alles is haast in coderingen die niet gehackt zijn.
Maar ik heb er toch een gevonden die werkt ik heb er nu beeld op dat is,
Telstar 12 op 15 west transponder 11.150 V 19.275 die werkt op een softcam de codering is Cryptoworks.

Aart,

heb jij dan misschien voormij de softkey waarmee je dit kanaal werkend heb gekregen of een URL waar ik deze vinden kan? Super bedankt voor je hulp!

gr,

Ronald
 
Vraag:

Kan iemand mij vertellen of je met een skystar 2 kaart een beetje interresante kanalen kan ontvangen? En is het mogelijk om software te downloaden om gecodeerde zenders te ontvangen?
mvg,
Hector
 
Allereerst welkom op het forum hier.

Maar misschien kun je voor de vraag die jij nu stelt beter even een nieuwe onderwerp starten?
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan