skystar 2

K

keymaker

hallo ,
heb vandaag een skystar 2 kaart gekocht.de persoon die mij hem verkocht zij dat i zou werken met een c+ kaart d.m.v het nummer op het kaartje in te voeren kan dit klopen ?.of is de kaart allen voor fta zenders ?. thankzz.
 
Malle pietje

De skystar 2 is een PCI receiver.

Om Canal Digitaal te kunnen bewonderen heb je een specifiek plugin nodig een phoenix programmer en een originele seca 2 kaart

Of ...................................................................... vul in en kleur de plaatjes
 
the matrix zei:
Malle pietje
De skystar 2 is een PCI receiver.

Om Canal Digitaal te kunnen bewonderen heb je een specifiek plugin nodig een phoenix programmer en een originele seca 2 kaart

Of ...................................................................... vul in en kleur de plaatjes
De skystar 2 is een PCI receiver dat wist ik al (sorry dat ik dat niet in het bericht had gezet ). bedankt voor je reactie een orginele seca 2 kaart heb ik en hoe kom ik aan de plugin en hoe gaat het verder.
thankzz
 
keymaker zei:
De skystar 2 is een PCI receiver dat wist ik al (sorry dat ik dat niet in het bericht had gezet ). bedankt voor je reactie een orginele seca 2 kaart heb ik en hoe kom ik aan de plugin en hoe gaat het verder.
thankzz
o ja ik heb een mastera 3 wil het hier ook mee.
 
Tuurtje zei:
Voor dat je de SECA kaart erin stop zet de mastera op Phoenix 3.5 Mhz

Ik had last van haperend beeld op 3.5 Mhz - op 6 niet meer ... zal met mijn trage PCtje te maken hebben (Athlon 1200)
 
Richard7 zei:
Ik had last van haperend beeld op 3.5 Mhz - op 6 niet meer ... zal met mijn trage PCtje te maken hebben (Athlon 1200)
dat zal het probleem niet zijn maar zit met een ander probleem : ik heb 2 pc,s en de pc waar ik de skystar kaart in heb zit geen com poort wie weet nog een goeie converter usb naar com?.
thankzz.
 
hallo,
ik heb hier al een aantal berichten geplaatst over de skystar 2 en ben nu zo ver dat ik met de orginele software geen beeld maar wel teletekst heb bij bijv. bnv tv. wat doe ik nog fout?.
thankzz
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan