Slecht nieuws voor Black Tiger, het wordt een vroege winterslaap!

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
802
Punten
113
Leeftijd
60
Dierentuinen doden tijgers en verkopen huiden

Dierentuinen doden tijgers en verkopen huiden

Gepubliceerd op zondag 22 juli 2007

Dierentuinen doden gezonde jonge tijgers en andere bedreigde diersoorten en verkopen ze om opgezet te worden. Daarna dienen ze als trofee?n voor verzamelaars, blijkt uit een onderzoek waarop de Britse krant The Sunday Times de hand wist te leggen.
Undercover journalisten van de krant kregen vorige week de huiden aangeboden van twee tijgers uit dierentuinen die slechts een paar jaar oud waren. ,,Er zijn er te veel en als ze niet worden afgemaakt zullen ze door hoge leeftijd overlijden, verbrand worden en weggegooid worden'', verklaarde een opzetter van huiden de nieuwe handel.

Volgens de man hebben dierentuinen ontdekt dat er een markt is voor huiden. De dieren krijgen een houdbaarheidsdatum opgeplakt en worden opgezet voordat ze oud en ziek worden en geld gaan kosten.

Nu zijn de "Black Tigers" nog een beetje een zeldzaam soort dus ze zijn nog waardevol ook.
BT zal toch niet eindigen als een soort vloerkleed??
Maar dan moeten ze hem eerst wel :schieten: :schieten:

Hij zal zijn vel duur verkopen :biggrin:

Mede forumgenoten.

Mocht het ooit zover dreigen te komen laten wij dat toch niet toe?

Ik begin morgen met NOOIT meer Tijger-brood en Tijger-nootjes
te kopen, dat zal ze leren.

En de ESSO-tijger zoekt maar een andere tank, de mijne komt
ie niet meer in.

BT ik sta pal achter je. (Voor je staan is me te link).HAHHAAHHAHA.

Multispeed

Onze tiger is weggeweest voor een korte vakantie?

Gevangen door een bosnimf zal waarschijnlijk niet, want hij ging richting het moorden... :confused:

En ohje Multispeed... tijgervlokken ook niet meer? :biggrin:

@freggel1

Inderdaad en ook geen tijger-ondergoed, tijgervel en
zeker geen tijgerbalsem.

Multispeed

Kijk nu heb je hem kwaad gekregen :biggrin::biggrin:

Kijk aan, je kunt hier ook nog geen 5 minuten op vakantie zijn of ze dansen alweer op het forum he... ongelooflijk.

@freggel1: gelukkig ben ik inderdaad een zeldzaam soort en tevens loop ik nog vrij rond, dus niet in het bezit van een dierentuin (beschermde species) en ben derhalve blij niet onder die regeling te vallen.;)

@Multispeed: bedankt voor je support dat stel ik op prijs, maar...
BT ik sta pal achter je. (Voor je staan is me te link).HAHHAAHHAHA.
DJU... da's nu jammer... je kent me ook te goed, da's spijtig.:biggrin:

@Luca: Ik had al zo'n vermoeden dus da's inderdaad precies het gezicht wat ik trok toen ik een dip in het IJsselmeer nam en even aan bepaalde gebruikers alhier moest denken!:lol:

Black Tiger;180094 zei:
Kijk aan, je kunt hier ook nog geen 5 minuten op vakantie zijn of ze dansen alweer op het forum he... ongelooflijk.
Ja joh, als de kat van huis is... :biggrin::biggrin::biggrin:

Multispeed;180087 zei:
@freggel1
Inderdaad en ook geen tijger-ondergoed, tijgervel en
zeker geen tijgerbalsem.
Multispeed

Ohh ik had net nog een lekkere pot Venz Tijgerpasta gekocht, die mag ik toch nog wel eerst opmaken toch?... Vind het gewoon zo lekker en voel me er zo sterk bij.. :biggrin:

Venz Tijgerpasta gekocht, die mag ik toch nog wel eerst opmaken toch?
Natuuuuuuurlijk mag je die opmaken. Ik neem aan dat ik niet hoef uit te leggen waar deze van gemaakt is? :biggrin::biggrin::biggrin:

Black Tiger;180109 zei:
Natuuuuuuurlijk mag je die opmaken. Ik neem aan dat ik niet hoef uit te leggen waar deze van gemaakt is? :biggrin::biggrin::biggrin:

Vroeg me al af waarom onze huiskat bij mij uit de buurt bleef.. :biggrin::biggrin::biggrin:

Nja, in elk geval dan geen kattenharen in je eten.:biggrin::biggrin:

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan