Slechtvalken

D

Dustie

Deze leek me wel leuk om hier te plaatsen ik volg al een geruime tijd een nest slechtvalken in het plaatsje De Mortel ,vorig jaar live via Planet maar die is er mee gestopt.

Dus zijn we het met een aantal vrijwilligers maar zelf gaan doen,
Met behulp en toestemming van de eigenaar van de 127 meter hoge zend toren (waar het nest op zit) en een internet provider die de straalverbinding + de ftp server voor de beelden verzorgt hebben we de beelden online de webcam's met refresh beelden om de 10 seconden van een nest slechtvalken (4 kuikens) Binnen + Buiten cam Niet voor duiven liefhebbers ;-p

http://www.evenementgemist.nl/mortel/

http://www.zwiersje.com

Oh leuk, was laatst ook ergens anders dacht ik, op TV gezien toen.
Altijd mooi zo'n webcam bij die beestjes.

Dat op TV was vogelbescherming belgie
Er ligt nu een post duif in het nest ja dat is het lievelings maal, de vogels worden zo uit de lucht geplukt ,de slechtvalk haalt hier bij een snelheid van boven de 350 kilometer per uur

Bij mijn weten was dat ook hier ergens in Nederland waar ze het hadden over zo'n aparte vogen ergens op televisie waarbij ze een webcam gezet hadden. Maar dat was wel al een aantal maanden geleden. Misschien dezelfde toren?
Staat deze webcam er niet al langer?

Zou kunnen er zijn aparte vogels zat ;-p ik geloof dat dit vorig jaar wel op tv geweest is bij sbs6 en dit jaar bij omroep brabant.
Deze webcam staat er al langer en werd live in streaming video uitgezonden door planet in samenwerking met kpn en webcastsupport helaas heeft kpn laten weten er dit jaar niet meer aan mee te willen werken dus geen beeld dit jaar.(Te hoge kosten)

Dus zelf maar een pctje in elkaar geknutseld en boven in de toren geplaatst en het werkt nog ook ;-)

We zoeken eigelijk nog een bedrijf wat streaming video kan en wil hosten en wel gratis ;-)

Dustie

Dan heb ik het bij sbs6 gezien inderdaad, ik wist zeker dat het in Nederland was. En sbs6 kijk ik nogal veel.
Phoe, gratis streaming video hosten? Dan moet je ofwel een hoster vinden die tevens echt een grote vogelliefhebber is, ofwel ben ik bang dat je dat niet gaat vinden voor die prijs.;)
Maar ik zal voor je duimen!

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan