Slot Over

S

satelliet2

zomaar een vraagje
ik heb nu nog 1 slot over in mijn hummie 5400 in de andere
zit de magic module wie kan mij een aanrader welke module
ik het best in de andere slot kan zetten

ik zou kiezen voor een Blueicecam, hier een viacces au funcard in proppen!, lekker makkelijk voor sirius.

En met deze cam kun je Freextv kijken, ook heb je dan Dont panic er een half jaar gratis bij!

GR Fred.

Originally posted by satelliet2
zomaar een vraagje
ik heb nu nog 1 slot over in mijn hummie 5400 in de andere
zit de magic module wie kan mij een aanrader welke module
ik het best in de andere slot kan zetten

Waarom een MM in een Humax 5400?
Met de TOH patch is je interne kaartlezer toch al een MM?

Of zie ik het verkeerd?

Grotendeels heb je gelijk...

Maar een mm, kan autoupdate ondersteunen, op bijna alle coderingen, en de humax ondersteund alleen irdeto au.

Ook zou de mm conax kunnen weergeven, dit kan de allcam van de humax ook niet.

Nog een voordeeltje is dat je nu 2 kaarten in de humax kunt steken, en zo dus meer zenders au hebt.

GR Fred.

Dank voor de uitleg..., weer wat geleerd...

Ik heb op mijn Humax met TOH FUN 6in1 intern, en Aston 1.05 met org. C+ kaart al eens een MM bijgeplaatst (volgens mij ver. 1.03 (blauwe sticker met PCMCAI erop)
De firmware in de MM was van Tetra, ik dacht ver. 1.00
Maar bij de Seca.2 en Ird.2 kanalen van C+ kreeg ik steeds een melding van de MM dat Tetra 1.00 geen rechten tot toegang gaf of zoiets..., op Ird.1 kanalen van C+ geen probleem..., dus alleen wanneer de Aston werd aangesproken...
Ook zonder FUN in het interne slot deed hij dit...

Heeft dit te maken met de cam versie, of met de firmware in de cam?

Ik heb wel zin om eens met een ander cammetje te expirimenteren...

Kan ik beter een MR i.p.v. een MM nemen? (Heb een Mastera II, kan ik daar ook FUN-5 of FUN-6 kaartjes mee proggen?)
Of werkt mijn org. C+ kaart ook in een MR, zodat deze mijn Aston kan vervangen, en ik wel de voordelen van de MR blijf behouden?
Of kan ik misschien beter een Jokercam bijprikken, en de Aston voor mijn org. C+ kaartje blijven gebruiken?

Voor de goede orde;
Heb een Humax 5400 en twee schotels..., een vaste met dual LNB op Astra en hotbird.
En een draaibare (die ik met mijn oude analoge ontvanger draai, omdat er geen diseq moter op zit)
Het hele zaakje word geschakeld met een diseq-4 switch.

Ik denk namelijk dat ik meer uit mijn opstelling moet kunnen halen...

Beetje veel vragen in ??n keer..., heb al veel gelezen in diverse forums maar kom er niet echt uit wat ik nu het beste kan doen...

Alvast bedankt voor de moeite,
Ducom

ik heb nu een mr in gedaan maar hij pakt hem niet in de hummie
kreeg raad om bij een ander de module erin te doen en het werkt
kom thuis duw hem in de hummie en het werkt met mr 103
ik een nieuwere versie er over heen 1055 en wat denk je
nu kan de hummie hem weer niet erkennen wie heeft dit probleem ook
ik kan moeilijk elke keer iemand lastig vallen
wat moet ik doen

het zal niet anders gaan even in een andere reciever duwen hebben moeite met het initiualiseren van de cam kop op even in een andsere doen draaien.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan