slotjes

pikkie

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
71
Nou nou wordt weer snel met slotjes gegooit.....

Is waarschijnlijk gebeurd omdat het verhaal geheel oftopic was geworden

Febo hoort niet bij Sky italia en S2

ik was het niet maar kan me wel vinden in dat besluit.

En is niet bedoelt om op iemands tenen te gaan staan

daarmee ook dit topic gesloten.

gr,

The Wizzard

Het draadje over C+ en M2 is door BlackTiger op slot gedaan. BlackTiger geeft ook keurig aan waarom die dat heeft gedaan (off topic). Het draadje had ook naar offtopic verplaatst kunnen worden, maar het begin van het draadje was niet off-topic, dus vandaar dat BlackTiger het - denken we - op slot heeft gedaan. Volgens ons is daar niets mis mee.

@Pikkie

Het andere draadjes is per abuis gesloten, waarvoor excuses.
We hebben e.e.a. intern nagevraagd en kennelijk is er iets fout gegaan. Ook wij zijn maar gewone mensen he en die maken soms fouten.

De kracht is dan gebruikers zoals jij er gewoon melding van maken. En zoals je ziet wordt er op gereageerd en zo hoort het wat ons betreft ook.

Originally posted by eendenteam
Ook wij zijn maar gewone mensen he en die maken soms fouten.

Even Off Topic, maar je bedoelde volgens mij Eenden ;) :biggrin:

Bij deze wil ik beamen dat eendenteam juist gedacht heeft, waarom ik het niet verplaatst heb (zoals dit topic nu wel).
Het was inderdaad in den beginne een serieuze vraag en hoorde aldus thuis waar het op dat moment stond en nog staat.

En het klopt ook dat mijn gedachte was dat febo's in de off-topic thuis hoorden en niet in het Seca deel.

Het andere topic wat ik sloot was van eenzelfde strekking overigens.
We hebben nu zelfs 2 off-topic delen, 1 algemene en 1 voor moppen en dan moet het eigenlijk ook niet meer voor komen dat bijv. febo's in andere topics voor komen.
Een grappige reply kan, maar als er dan 2 of 3 op volgen wordt het toch teveel van het goede, vandaar.;)

Juist BT, daarom hebben we bij nader inzien (in het tweede geval) de laatste berichten die het draadje off-topic maakten ook weggehaald. Daarmee kan het bericht in Duckforum blijven staan.

Blijft het feit, dat we excuses hebben aangeboden aan Pikkie maar dat blijkt nu dus niet goed, want het draadje was dus w?l off-topic geworden.

Poeh, dus Pikkie: je had geen gelijk, het was wel off-topic geworden en op dat moment is zo'n bericht in Duckforum terecht op slot gegaan. Maar zoals vermeld in aangepaste vorm weer geopend.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan