Sneeuw

Klopt Kilroy, mat 54 is op de sloop helaas, de nieuwe treinen zijn eigenlijk te licht en zitten boordevol computers, die dat vocht ed. niet kunnen verwerken vandaar dat men overging op de halfuurs dienst daarvoor werd mat 64 en ddm ingezet en een sprinter van het oude type.de wissels zijn tegenwoordig onderhouds vrij dus het grind wordt er niet meer uitgehaald zodoende sneeuwen ze onder toen ns eigen beheer nog had werden de wissels 2x per week gesmeerd en uitgegraven tegen de winter.ik denk dat het alleen maar erger gaat worden met prorail aan het roer....
 
En nu horen we op rtl-nieuws dat Pro-Rail een blunder gemaakt heeft.
Ze hadden blijkbaar de wisselverwarming uitgeschakeld mogelijk vanwege onderhoud!
En daarna kregen ze die niet meer aangeschakeld.
Met als gevolg dat de hele boel vast vroor.

Eerst geven ze het weer de schuld, dat toch zo "erg extreem" is.
Blijkbaar hebben ze een potje zitten liegen.
Of niemand binnen de organisatie wilde de zwarte piet krijgen, haha!
Blijkbaar moet eens goed de bezem door deze organisatie.

Maar los daarvan zou ik toch maar elektrische verwarming gaan gebruiken.
Zoals landen als Zwitserland en Oostenrijk doen.
Dat werkt tenminste altijd betrouwbaar.

Grtz.
 
Ik denk dat wij nu nog maar de halve waarheid weten.
Elektrische verwarming.
Ben ik met je eens en is ook nog op afstand controleerbaar.
 

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan