sneeuwvlokken

the matrix

Addicted Member
Special Friend
Donateur
Waarderingsscore
928
Punten
113
Leeftijd
75
Nou die sneeuwvlokken mogen onderhand wel vervangen worden door paaseieren:tietjes:

LoL, bijna wel inderdaad. Nog eventjes en dan is het al zover. Tenzij er eerst nog carnavalsversieringen komen.:biggrin:

tot en met 15 januari h? (in de regel), dan behoren er ook geen nieuwjaarswensen meer te worden gedaan.

Tot 6 januari, of te wel Drie Koningen, en op Nieuwjaarsrecepties wens je iedereen een gelukkig nieuwjaar. Als daarna toch nog een gelukkig nieuwjaar gewenst wordt, reageer je hier respectvol op en wens je de ander ook een gelukkig Nieuwjaar en ga je hen niet corrigeren en zeggen dat het niet meer kan

Dus eenden team ik ga niet zeggen dat je ongelijk hebt:bier::bier:

aangepast

Voor nieuwjaarswensen is geen datum bepaald. Dat mag je zelf weten. Wat the matrix schrijft, heeft in de telegraaf gestaan maar dat is zeker geen vast staand feit. Dat je het zelf mag bepalen is ook logisch, want de meeste nieuwjaarsborrels/-recepties zijn na 6 januari. Overigens als het al 6 januari zou zijn waarop je uiterlijk nieuwjaarswensen zou mogen geven, dan zou het Koninklijk Huis heus niet op 14 januari een nieuwjaarsreceptie geven.
Zelf bepalen dus.

niet uit de telegraaf maar uit een etiquette voorschrift verhaal.
Vroeger (toen was alles anders ;-) gold heel januari als wensmaand..

Ik vind persoonlijk 2 januari al ruim genoeg ;-)

Wat een rust straalt dit forum nu uit zonder sneeuw (begin het een beetje te missen woehahaahaha)

Als er wat te zoenen valt :) wens ik ze nog in juli gelukkig nieuwjaar.

Wil ik ook wel hoor CM, ik had deze week ook een klein probleempje wat vrouwen wel mogen op het werk en ik niet...

Loopt er eentje mij tegemoed, en ik loop er even vrolijk met mijn bierbuik tegenaan, en als ik bijna tegen haar aan bots doet ze beide handen naar voren en op t**thoogte knijpt en stopt ze. :stupid:

Dan krijg je het zij mag het, maar owe als wij dit eens doen... :biggrin:

Dit heeft niets met sneeuwvlokken te maken, maar ach je moet iets...

Dat klopt the Matrix. Dat is iets van vroeger. De Kerstboom liet je ook staan tot drie koningen en daarna werd hij afgebroken.
Het is inderdaad allemaal wat langer en later geworden sinds de opkomst en uitbreiding van nieuwjaarsrecepties.
En die worden ook steeds later omdat je anders de recepties van anderen niet bij kunt wonen of dat ze dus tegelijk vallen waardoor je volk mist.

Ik wens mensen alleen als ik ze regelmatig zie en dan effe in januari niet meer nog wel "de beste wensen nog" (en dus niet "gelukkig nieuwjaar") tussen 6/7 en zeg 15 januari.
Mensen die ik niet vaak zie krijgen dat dan al niet meer en een gelukkig nieuwjaar maximaal tot 6 of 7 januari en dan is het echt wel welletjes geweest.:biggrin:

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan