snel internet

Hehehe... ja ik ken het.. het kan heel erg snel gaan.
Snelste wat ik tot nu toe mee heb gemaakt (en vergeleken bij jou is dat niets) is de nodige megabits.
1 stuks 780 mb cd-image binnengehaald in 1 minuut 20 sec.
Dat was dus wel dikke pret.:)

Overigens is het bij mijn weten niet illegaal om op shares te kijken die gewoon beschikbaar gesteld zijn.:)
En daarnaast ben ik nu ook niet meteen een scriptkiddie, maar in je val wil ik best lopen hoor, want waar ik met bovengenoemd gebruik van maak is simpelweg netbios verkeer, knappe jongen die me daar iets voor doet zolang ik alleen maar rondneus op shares die voor de buitenwereld openstaan.;)

Maar het is wel op het randje, geef ik toe. Die activiteit bezig ik dan ook alleen maar als ik me heel erg verveel, en dat is dus zelden, maar soms is het gewoon fun.:biggrin:

P.s. ik ben zelfs zo braaf dat ik niet eens spoof ofzo, gewoon lekker met mijn eigen ip. Dus ik ben eigenlijk wel vindbaar voor diegene die me zoeken wil.:)

Het graven van valkuilen is meer bedoeld voor de "grote" mannen die DOS attacks en meer ongein engineeren en ook uitvoeren.

Voor de duidelijkheid mijn machines staan niet thuis maar maken deel uit van de grootste IP backbone ter wereld en bestaan uit meerdere Junipers M160 met daarin 8 STM64 [64x155mb] concatenated channels die alleen maar IP traffic troughputten. De verbinding wordt via Dark fiber [dus geen SDH gear tussen de Routers] opgezet. Als je deze routers stackt en direct in een server duwt zijn deze snelheden te halen.

Helaas kom ik thuis niet verder dan 1MBp/s [wat toch wel lekker gaat hoor] zeker voor de gemiddelde downloads. Nu nog wat snelle providers en de beer is los

Je begrijpt dus dat ik met de kennis binnen m'n team heel wat stiekeme sites kan hosten zonder dat er ooit iemand achter komt.

Groeten Van Maison

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan