softcams, welke?

H

horror1972

hoi,

ook nieuw in dreamboxland :)

heb de meeste zenders nu draaien, maar de zenders als tequilla,premiere etc niet.

nu heb ik diverse softcams gedownload met de blauwe knop.

als ik nu bijv taquilla open met de blauwe knop, staat er bovenaan een cam, maar dan moet ik ook een cam invullen bij premiere1 cam, en ook nog de provider cam.

hoe weet ik nu welke cam voor welke provider en zender geschikt is?????

er zijn er trouwens veel te downloaden, welke is wat ect....

Van de Dreamboxen weet ik niet veel wel dat je niet hoeft te zoeken naar Taquilla zenders die werken sinds een paar weken niet meer.

Premiere zou het wel moeten doen!!:biggrin:

D+ is overgeschakeld naar Nagra 3 en ligt er op het moment voor onvoorziene tijd uit.

Maar met CCCam 2.04 kan je zowel naar Canal NL, TVVlaanderen, Premiere, en TPS kijken.

Om dit alles te zien met CCam zijn de juiste keys wel een pré.

Hoi Robjo en horror1972 en welkom op Satellite Fun.

Allereerst een correctie, D+ is niet overgeschakeld naar Nagra 3, dat dacht ik eerst ook maar het blijkt Nagra 2 rom 180 te zijn.

Diverse softcams zijn inderdaad niet nodig, gewoon CCcam is voldoende, en uiteraard de juiste keys, doch daar kunnen we hier niet te ver op in gaan.

Wat ik je wel kan vertellen is dat je eens de Nabilo V08 image kunt proberen, een hele mooie image en die heeft ook iets onboard wat het gemakkelijk maakt om wat licht te krijgen op Premiere.

Blauwe knop en dan rode knop.:)

Neen, hij bedoeld dan ook gewoon met een officiele smartcard.

O, gelukkig. Ik dacht al dat ik iets gemist had. Nu begreep ik wel dat de boel open lag op Irideto, al hoor ik daar ook niets meer van...

Irdeto2 is wel gekraakt, maar er zijn nog niet volop publiek emu's voor beschikbaar.

Kans is wel groot dat er binnen niet al te lange tijd emu's en keys voor Irdeto2 zullen vrij komen. Doch irdeto3 ligt ook al klaar en is zelfs al ergens in gebruik, dus vermoedelijk zal het plezier dan niet lang duren.

hoi,
ook nieuw in dreamboxland :)

heb de meeste zenders nu draaien, maar de zenders als tequilla,premiere etc niet.

nu heb ik diverse softcams gedownload met de blauwe knop.

als ik nu bijv taquilla open met de blauwe knop, staat er bovenaan een cam, maar dan moet ik ook een cam invullen bij premiere1 cam, en ook nog de provider cam.

hoe weet ik nu welke cam voor welke provider en zender geschikt is?????

er zijn er trouwens veel te downloaden, welke is wat ect....
Als je aan de slag wilt met softcam zou ik eens kijken (google) naar de luxsat oplossing voor de dreambox. Bestaat zowel in de smaken : PLi als Nabilo als Gemini...

Leuke is Message of the day met het laatste nieuws wat werkt en wat niet ;)

Even voor de duidelijkheid, ik gebruik dit niet...

ok, heb de meeste op ccam2.04 draaien.

Iedereen bedankt voor de reacties

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan