Software om dreamload i.p.v. dreemboot

G

gerritspencer

Hallo ,

Ik heb een cas Interface. Maar met welk software programma krijg ik de Xtreme in de dreamload.
En hoe gaat dit?

Als ie in de dreamload is ,kan ik met de magic programmer er penta 1.11 opzetten . Hiervoor gebruik ik programma magic loader

Gerrit

Met Cas Interface Studio 2.1 kan je je Xtreme in Dreamload krijgen en dan kan je de Penta 1.11 plaatsen.

Maar ... neem dan wel een goede versie anders kan je gewoon weer opnieuw beginnen.

Wat het makkelijkste is (Vind ik) om je Xilinx te schrijven en daarna een Dumpfile van een MM+Penta 1.11 te pakken en die in 1x over te schrijven (Van 0 tot 60000) dan heb je ook gelijk een stabiele Penta 1.11 en die kan je daarna met je Magic Loader overschrijven met de Conaxversie (daar gaat het toch om nietwaar?)Die blijft tenminste gewoon staan in je embedded cas.

Cya ...

P.s. Dumpfiles zijn goed te vinden op het www als je er geen kan vinden stuur me dan een PM dan krijg je er 1 van mij die ik zelf ook gebruik.

Bijna vergeten.
Bij de oudere Cas Interface zijn de pinnen om contact te maken anders als bij de Cas+ dus misschien heb je hier wat aan voor dat je je het leplazarus zoekt.

Cas Cas+

Pin A Pin A
Pin B Pin C
Pin C Pin D
Pin D Pin E
Pin E Pin F

Op je Mainboard sluit je natuurlijk wel gewoon A B C D E aan natuurlijk.
Dus Cas+ A C D E F ... Xtreme A B C D E.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan