software update db 7020

chika

New Member
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
74
hallo ik ben in het gebruik van de dreambox nog een beginneling, misschien wel een domme vraag maar ik heb een db 7020 si met pli helenit op de box en pli iolit 2008 op een usb draaiend nu wou ik cc cam 2.05 of 2.06 via de box downloaden, ik gebruik iolit, als ik nu via instellingen/systeeminstellingen/software update nieuwe software download word helinit of iolit vernieuwd? of is het beter om iolit rechtstreeks op de box te zetten,want via adons kan ik deze versie cc cam niet downloaden of kan ik op een andere manier deze versie cc cam makkelijker plaatsen? vr gr. chika

Je zit op de verkeerde plaats te zoeken. Daar waar jij gaat kijken is voor een nieuwe vresie van PLI. Als je al helenite en iolite erop hebt staan heb je de nieuwste versies, dat heeft dus totaal geen zin.

Via de addons kun je wel degelijk de addons downloaden, gewoon het Pli PPanel of menuding of zoiets installeren, ik weet alleen niet meer de knoppenvolgorde. En van daaruit kun je via de addons CCcam installeren.

ik had zelf ook even verder gezocht en was vergeten downloads enabled aan te vinken, ik heb nu cc cam 2.07 gedownload en geconfigureerd en het werkt ook bij multivision maar ik kan in cam menu dit niet te zien krijgen het blijft cc cam 2.03 aangeven? vr gr chika

Dan heb je ook al eerder de CCcam 2.03 geinstalleerd gehad. Het zou kunnen zijn dat hij wel aangegeven heeft 2.07 te hebben gedownload, maar dat dit feitelijk niet gebeurt is, misschien vanwege een te volle /var of een andere reden.
Dat kan dan veroorzaken dat je nog steeds feitelijk met CCcam 2.03 werkt en deze dus ook ziet in het cam menu.

Het kan ook zijn dat de 2.07 download wel gelukt is, dat kun je vermoedelijk alleen via telnet verifieren, en in dat geval is er verouderde informatie elders blijven staan.
Wellicht in de emulist.xml ofzoiets.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan