software weg....

Chrisjan

Sr. Member
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
83
Sedert gisteren bij het aanzetten van mijn DREAMBOX 500 S bemerk ik dat mijn "normale software" weg is...alles is anders en ik kan praktisch geen gecodeerde meer nemen....Hoe zou dit komen? Heeft iemand dat al eens meegemaakt?
of kan er via uw IP-adres of zo geknoeit worden aan uw software?..
wie kan me daar op antwoorden??...
1000 X thanks

Ten eerste is meer info handig....

Als je je poorten in het systeem niet goed dicht hebt staan , kan er idd iemand binnen de dream komen en gaan knoeien ja, er kan ook iemand per ongeluk op een knop gedrukt hebben "terug naar Fabrieksinstellingen ".

Maar dat zomaar de image helemaal anders is kan ik me niet voorstellen!

Er zit niets anders op dan een backup terug te zetten of de image er opnieuw inzetten met de juiste instellingen :)

Maar als een "var" van een dreambox vol loopt dan kan deze ook rare kuren gaan vertonen...

Ik weet dus niet welke image jij in je 500 hebt zitten @Chrisjan, maar als je daar nog wat emu's bijzet, en je var loopt te vol, dan kan dat kreng raar gaan doen. ;)

Wat @Technodad zegt is ook weer waar, men kan als je de poorten niet goed dicht hebt in je dream komen, maar mij lijkt het stug dat ze de jouwe hebben, en zeker met hetgeen jij nu zegt. ;)

Ik denk dat jij op dit moment erg druk bent met het uitvogelen hoe je dreamboxen werken, op zich erg mooi, maar maak als je er iets mee gaat doen een backup van als hij naar behoren draait,kopieer bestanden die je eruit haalt eerst naar je HD, voordat je iets gaat wijzigen, werkt het niet dan kun je de ouwe terugzetten, dan kun je altijd terug naar het ouwe!

Ik zeg niet dat ik veel weet van een Dreambox, maar als je er een tijdje mee bezig bent dan leert het verdomde snel. :biggrin:

Bij de 500 is de var (lees flash) inderdaad erg snel vol probeer em zo rond de 65 % tehouden dan draait de box et beste .

saat

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan