Sommige frequenties geen ontvangst op Humax?

B

Bertje!

Nadat ik de defekte voeding heb voorzien van nieuwe elco's werkt de Humax weer "goed" echter sommige zenders (FTA) kan ik nu niet meer ontvangen bv. BahnTv, TW1 en nog een paar. Frequenties staan er goed in volgens recente lijst dacht eerst aan defecte lnb maar heb Humax 5400 geprobeerd bij kennis en daar ondervinden we het zelfde probleem. Alles wederom opnieuw in Humax geplaats incl. nieuwe settinglist en het probleem blijft terwijl op de Humax 5400 van mijn kennis deze zenders wel werken. Echt een raar probleem...wie kan mij helpen?

kijk eens in de humax of de frequentie van de lnb goed ingesteld staat.

kan ook zijn dat je sigmenten van je lnb niet goed staan en dat je je lnb iets naar rechts of naar links moet draaien
gr frans

waarschijnlijk is er toch wat fout gegaan met de voeding, he je alle elco's wel vervangen? zitten ze allemaal goed? ook het verbrande 100 ohm weerstandje en de 35 volt zenderdiode vervangen?

GR Fred.

Ja ik heb alle elco's, weerstand en diode vervangen en de rest staat allemaal goed ook de lnb settings. Ik denk dat er misschien bij het defet raken van de voeding er toch iets meer stuk is in de Humax. We moeten het er maar mee doen tot de aanschaf van een nieuwe receiver.

In iederg eval bedankt voor de antwoorden.

gr,

Bertje

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan