Sorry gasten, de link die ik geplaatst hebt ging wat te ver.. HIERVOOR MIJN EXCUUS.!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
J

jeejee

Hi..

Sorry gasten voor deze niet zo geplaatste link.
Het was ook niet mijn bedoeling om mensen te shokeren..
ZEKER NIET.!!
Ik kwam de link tegen op een blog site, de text heb ik LETTERLIJK over genomen.
http://www.xxxxxx.com/archives/00002980.htm
De gene die mij in persoon kennen weten dat dit niet mijn stijl van SURFEN EN POSTEN is..

Originally posted by the matrix
jeejee je bent een grote boerenlul om dit hier te posten
Sorry hoor dat ik dit zeg maar dit gaat alle proporties te buiten.
Dit zou wat mij betreft en dat is al eerder ter sprake geweest om je voor eeuwig het zwijgen op te leggen.
en de topic schoenen is helemaal al misplaatst.
Je moet wel erg ziekelijk zijn zoiets onder de aandacht te brengen.
Wat betrefd die schoenen zeg ik , daar heb je gelijk in, maar wat de rest betreft, Het is wel iets wat gebeurd in deze wereld, daar kan je je voor verschuilen, maar dan zou ik zeker geen satelliet hopper worden want dan zie je genoeg leed in de wereld.

Originally posted by koos
Zegt meer over jeejee dan de rest hier.
Dus jij veroordeeld iemand meteen maar, zonder die persoon ook maar te kennen.. ???
Fijne vent ben jij dan..

Als deze postings door het duckteam getollereerd worden dan ben ik voorgoed pleiten!!!!!!!
Sorry maar jij kan wel erg overdrijven zeg, !

Originally posted by Black Tiger
@BT Zoals je wel zal weten hou ik me niet zo bezig met fouten dingen plaatsen hier op t board.
Dus beleids dingen en dangen en ban's zijn mij onbekend.
Ik ben wel met jullie ALLEMAAL eens dat deze link een beetje te ver gaat, tenslotten heb ik zelf een dochter van 13, en draaide mijn maag ook om bij t idee dat 't je dochter kan zijn.
't bewijst wel eens degelijk dat een ongeluk in 't verkeer heel verkeerd kan uitpakken.
En dat zal mijn uitgangs punt geweest zijn dat ik die hier in de off-topic plaatste.
Nogmaals mensen mijn excuus en zal er voortaan wat beter over denken eer ik weer zoiets post..
http://www.freenetpages.co.uk/hp/j.p.c/cards/rsorry.jpg
Tenslotte delen we de zelfde hobby allemaal..

Grtz... JeeJee

hee jeejee er zijn waarschijnlijk ook van die mensen die hun strepen op die manier willen verdienen hier op het duckboard.
en wat betreft de foto,er zijn er zat die zulke pagina's vaker bezoeken,en nog wel vele malen erger.
de link hoort hier niet thuis oke maar om nu zo overdreven allemaal te reageren vind ik onzin.

greetzz duuveltie

met deze uitspraken doe je je alias en je avatar eer aan.

@jeejee, ooit eens zo'n ongeluk van dichtbij meegemaakt??

Ik wel

thnxs

Originally posted by duiveltje
hee jeejee er zijn waarschijnlijk ook van die mensen die hun strepen op die manier willen verdienen hier op het duckboard.
en wat betreft de foto,er zijn er zat die zulke pagina's vaker bezoeken,en nog wel vele malen erger.
de link hoort hier niet thuis oke maar om nu zo overdreven allemaal te reageren vind ik onzin.

greetzz duuveltie

Precies.. zo denk ik er zeker ook over..
Mijn excuus is dan ook gericht aan de mensen die zich rot zijn geschrokken, omdat ze 't hier niet gewend zijn,NIET die sansatie beluste meedenkende board user. Die ook ff moet mee l*llen.
een beetje overtrokken allemaal, de kindertjes die meekijken op duck die zich wel rot mogen scrikken van de pikante sex die erop staat. Bv. onze Koningklijke piemel en mabel ?????? (nix mis mee maar toch).
Ik kom zat tegen op 't net, leuke en minder leuke dingen, en dacht dit als een soort signaal te kunnen plaatsen wat er allemaal mis kan gaan in 't verkeer.
De reacties zijn precies t zelfde als de meeste blog site's "sensatie belust en schreeuwend" maar ondertussen wel er naar kijken.

@jeejee, ooit eens zo'n ongeluk van dichtbij meegemaakt??

Ik wel
thnxs

Ik ook helaas wel ja, het ging mij ook niet om de sensatie want hier in de randstad is die er genoeg,
Schrokkend genoeg, maar ook zeer edu. om ff te ondhouden, voor je gaat stappen bv.
Maar ik denk dat alleen jou reactie wel erg overtrokken en overdreven is. kom je nooit nix tegen in je mail of op t net ??
Maar goed ik heb me'n zegje gedaan, en denk hiermee de boze tongen weer gestemd te hebben.

Grtz... JeeJee

@Jeejee: excuses accepted.
Wat betreft het niet bezig zijn met foute dingen.... beleidszaken zijn zaken waarmee het beleid bepaald wordt. Het beleid zijn de regels die op Duck gelden en deze regels staan vermeld, dus je hoeft je niet met foute zaken bezig te houden om deze te kennen.

Denkelijk zijn een paar reacties ook op die manier geschreven uit emotionele beweegredenen omdat het wel erg schrikwekkende foto's waren met een er niet bij behorend topic.
Het doet er daarbij niet toe of zoiets nu wel of niet in de wereld gebeurd. Schokkende beelden op sat zijn er ook, maar ook daar kun je je kids tegen beschermen, we moeten gewoon een beetje opletten omdat hier iedereen kan meelezen, ook de nieuwsgierige jonge aagjes.:)

Hoe dan ook, wat mij betreft is de zaak vergeven en vergeten en als je in het vervolg wat beter oplet dan hoeven we er verder geen woorden aan te besteden.

Uiteraard geldt dit ook voor ALLE andere gebruikers. Let op de regels, leuke links prima, maar al te gortig staan we niet toe (al te gortig is bijvoorbeeld a la Rotten...... nja, men weet wel wat ik bedoel.

Originally posted by Black Tiger

Hoe dan ook, wat mij betreft is de zaak vergeven en vergeten en als je in het vervolg wat beter oplet dan hoeven we er verder geen woorden aan te besteden.
Ik sluit mij aan bij BT

Schijnbaar heeft meneer er toch niet zoveel van geleerd.
Want hij plaatst gewoon een groot gedeelte van de link nog een keer.
Waardoor deze door iemand die dat wil binnen een halve minuut te herleiden is tot de correcte link.
Waarom ?
Je hoeft niet te verwijzen naar de originele link.
Degene bij wie je je wil verontschuldigen bereik je evengoed zonder herhaling van de link.

Ik heb de originele thread (nog) niet gezien, en ik kan me er wel wat bij voorstellen dat je in een poging je ongenoegen over zo'n posting iets te ver gaat om te wijzen naar wat je bedoelt.
Want de toon en de replies op die site zijn echt niet normaal.
Maar als je je dan verontschuldigt over je verkeerde inschatting, ga dan niet die link nog een keer zetten.

Dat is mijn mening erover.

Jeejee, ik kan mezelf indenken dat je je beroerd voelt over de link die jij geplaast hebt, ik heb het zelf ook eens meegemaakt, ik plaatste bij een draadje een mop, wat weer maar eens over een bepaalde discussie ging maar ik was zo dom om deze niet te lezen, en dat viel bij heel veel duck leden in verkeerde aarde...

Zelfs bij het Duckteam, ik kreeg hiervoor zelfs een tijdelijke ban,
en ik heb hiervoor op diverse manieren, via email en pm mijn excuses aangeboden, en ook open en bloot op het board...

Ik had jou draadje zien staan en ik werd er op dat moment ook een beetje misselijk van, en ik had je toen eigenlijk gelijk een pmmetje willen sturen om je te vragen om deze link te verwijderen want ik weet inmiddels uit ervaring dat zulks soort dingen gegarandeerd fout lopen, ik vindt het jammer dat ik dit niet gedaan heb!!!

Joh van mijn kant wil ik je dit zeggen: mijn respect voor je excuses heb je maar je zult bij sommige leden toch nog een beetje het vertrouwen terug moeten winnen, net zoals ik na dat foutje wat ik maakte, maar ik weet zeker dat dit goed komt.

Originally posted by MAS
binnen een halve minuut te herleiden is tot de correcte link.

Dit soort sensatie lieden bedoel ik nou.!!!
Waar ben je op uit knul. ??
Knap hoor als jij van een XXX.com deze site kan maken, je zal er zelf wel geweest zijn, en ja dan is 't niet zo moeilijk om 't te herkennen.

Grtz... JeeJee

ps. Ik ben wie ik ben en als ik met een (verkeerde) link al 't "vertrouwen" mag schaden bij sommige mensen, vraag ik me toch af op welk level we hier zitten...
Beter zand erover..

Schijnbaar wil je je gelijk hebben en je blijft doorgaan met jezelf te verdedigen.

Knap staaltje van eigendunk!!

En dan eindigen met zand erover.

Ik blijf bij mijn eerdere stellingen wat ik van je vind !!

Raar dat er overigens ruim 450 gluurders zijn en amper iemand die zijn muil opendoet

Ik verspil hier geen energie meer aan.

Eerlijk gezegd vind ik persoonlijk wel dat hij gelijk heeft en dat het niet met eigendunk te maken heeft.

Oke, het deel van de link had misschien niet erbij gehoeven, maar xxxxxx is echt niet zomaar even terug te tracen naar wat het was en het excuus is oprecht.
Mijns inziens wordt er hierdoor onterecht weer een beschuldiging richting jeejee's adres geuit. Het is logisch dat ie zich dan ook verdedigt.

Het punt is dat er een verkeerde link was.
Er is een excuus gekomen
Dat excuus bevat een link die niet clickable is en ook niet zomaar even te traceren.

Had weggelaten kunnen worden, maar is totaal geen enkele reden of argument om daar nu weer over te gaan vallen.
Om verdere situaties te voorkomen sluit ik dit topic.

Misschien moeten we ook eens leren wat sneller vergevingsgezind te denken en niet op elk puntje een i proberen te zetten of op elke slak zout te leggen of welk spreekwoord je wilt gebruiken.
Het is mooi geweest zo, a.u.b. weer tot de orde van de dag.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan