Spanis Cube

D

digitalaccess

Ik ben op internet al diverse schema's tegengekomen van de zogenaamde spanisch cube, een apparaatje dat je tussen de antennekabel zet voor de satt. receiver.de uitleg is in het spaans/italiaans dus daar kan ik niet alles van maken.Weet iemand of dat apparaatje werkt?wat de bedoeling van het apparaatje is weet ik wel ongeveer en dat zal ik vanwege veiligheidsredenen niet omschrijven hier :biggrin:

Ik ben benieuwd
Gr. Dennis

Hi There

Ik denk wel dat het apparaat werkt omdat soortgelijke apparaten te koop aangeboden worden in Spaanse speciaalzaken.Voor rond de 30 euro kan je ze zo bestellen online.
Maar volgens mij is het alleen geschikt voor kabel of ether.
Ik weet dat niet zeker dus hang me er niet aan op.Ik vraag het morgen wel aan m'n spaanse buurman van een paar huizen verderop(Kan die even voorlezen wat er precies staat).

Cya ...

dit gaat niet werken hoog uit versterkt hij het signal van de lnb naar de ontvanger ,maar dat kan je ook met een andere schotel

als je geld te veel hebt dan weet ik wel adres

Hi there

Deze doen het wel : Maxinew en de AmaxNew ,als dit is wat je bedoelt.

Cya ...

Originally posted by The Green Hornet
Hi There

Ik denk wel dat het apparaat werkt omdat soortgelijke apparaten te koop aangeboden worden in Spaanse speciaalzaken.Voor rond de 30 euro kan je ze zo bestellen online.
Maar volgens mij is het alleen geschikt voor kabel of ether.
Ik weet dat niet zeker dus hang me er niet aan op.Ik vraag het morgen wel aan m'n spaanse buurman van een paar huizen verderop(Kan die even voorlezen wat er precies staat).

Cya ...

De cube is enkel bedoeld voor kabel, door wat kabels door te lussen en die cube er tussen te zetten gaat er meer open dan het pakket dat je betaald, niks sateliet of gewone antenne.

Zal nog wat meer uitleggen over die cube anders snapt men de ballen er weer niet van.

We krijgen kabel hier in spanje met 3 kabels 1 van de telefoon, 1 van de tv, en 1 van het internet. En dan zo'n leuk boxje onder of boven je tv met het pakket wat je betaald hebt, en niks is gecodeerd. Ze zetten de andere tv signaaltjes op die andere 2 kabels dus komt niet op je boxje dus ook niet op tv, nu kan je dus die internet lekker doorlussen heb je zooi kanaaltjes meer maar helaas je internet is dan niet meer bruikbaar, zelfde geldt voor de telefoon kabel. Nu is er dus een cube waarmee je dus wel gewoon alles normaal kan laten en toch die andere tv signalen kan doorlussen naar je box, niks gecodeerd je haalt gesplitte signalen weer bijelkaar zonder het andere te beinvloeden, het mag dus niet maarja de optie is daar.

En daarnaast geldt de cube enkel voor systemen kabel spanje italie portugal, dus vergeet het maar als nederlander.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan