Spectre NL ondertiteling

eendenteam

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
1 feb 2004
Berichten
6.246
Waarderingsscore
41
Punten
48
Leeftijd
121
We hebben het maar hier geplaatst omdat we ondertitels zoeken bij een torrent ;)

Wie heeft er nederlandse ondertitels (.srt bestand) van de nieuwe James Bond film (hdtv formaat 1080i of 720p): Spectre ?
Indien iemand die heeft, laat even wat per PM weten, a.u.b.
 
Alleen een Nederlandse auto sub, die zijn meestal minder goed dan gewone, de film is nog te nieuw:
https://dailysubtitles.com/ondertitels/nl/Spectre-Icelandic/2379713

Zal niet zo lang duren voordat er goede ondertitels komen.
 
Net nog even gekeken, men zet de film al weg als HD, maar pfffttt, verre van. :biggrin: 

Ondertitels zijn er nog niet bij de meest beste zoals opensubtitle. ;)

Nog even geduld hebben denk ik, want ik kom er alleen maar tegen met van die rare oosterse tekens. :biggrin:

Net nog even gekeken via Popcorntime, maar ook daar geen ondertitels.
 
Ik wacht wel tot er ergens een offici?le release uit is met Engelse ondertitels, desnoods sub ik 'm dan zelf wel dat is ook geen probleem.
Of nog iets langer wachten tot de Europese release er is. Het is tegenwoordig toch geen echte Bond meer maar meer een gewone actiefilm. Een goede actiefilm is ook wel mooi, maar Bond had toch iets. En dat "iets" dat hebben de nieuwe films niet meer.
 
007 is op zijn return,  verzadigd,  alhoewel James een uitstekende karakter rol heeft maar verder is het verhaal zoetsappig
De actiefilm bij uitstek vind ik de "Bourne" trilogie.  Ongetwijfeld wordt die vervolgd. 
 
Nee dat ben ik niet met je eens. Hij was niet verzadigt, er was best nog iets mee te doen. Maar de filmmaatschappijen hebben besloten het meer commerci?el te maken en daardoor is het feitelijk meer een actiefilm geworden. Het specifieke 007 en komische deel zit er niet meer in.
Je moet wel met je tijd mee maar je kunt zoveel doen. Er zijn ook spionagefilms die erg sterk zijn zonder veel actie. Dus men had met het Bond principe best nog een boel kunnen doen.
De hele Bond reeks heeft er wel iets zoetsappigs in zitten maar dat is ook een van de dingen die het een Bond film maakt.

De Bourne trilogie behoort inderdaad ook tot een van de betere actiefilms. Of daar nu nog een deel 4 van moet komen heb ik echt mijn twijfels over. Het eerste deel is altijd het best en de rest wordt steeds minder en dat zie je bij Bourne ook gebeuren.
Maar de Bourne films zijn ook specifiek gemaakt als hedendaagse spionage actiefilms en behoren ook tot de top in die categorie.
Bond heeft altijd een apart karakter gehad en dat hebben ze er met de laatste 3 of 4 films uitgehaald en dat is gewoon een verlies voor dat genre, ondanks dat de films op zich misschien nog wel gaaf zijn. Het zou feitelijk geen Bond meer moeten heten, dat is wat ik bedoel.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan