Spelletje files uitwisselen...

B

BiG_G

Heren,

Op de volgende link kan je een 8tal files downloaden:
http://www.the-underdogs.org/zip.php?id=4098

Dit betreft Swing. Een tetris achtig spelletje.
Het is niet een bijster moeilijk spel, maar wel heel erg leuk. zeker als je een beetje van tetris houd.
Nu het volgende: je kan maar eens in de 12 uur een file downloaden. Maak een fout en je kan een halve dag wachten...
Ik heb nu de eerste twee files, en vanacht om 24:10 kan ik pas de derde downen.

Wellicht zijn er mensen die dit spelletje, wat dus al jaren niet meer te koop is (stamt nl uit 1997) ook graag zouden willen spelen.
Als iedereen nu een opvolgende file downed... (let op: met 1024 down. gaat het nog met maar 1.1 K/s) vervolgens naar mij stuurt, stuur ik iedereen die hierin meewerkt de andere files....
en zo hebben we allemaal een heel leuk spelletje wat zijn tijd ver voor was....

G

Wie downed part04.rar?

LoL, ik kon hem downloaden met 13,5kb/sec en dat met die dikke lijn.
Aangezien ik vermoedde dat misschien iemand anders al part04 voor je aan het downloaden is, heb ik part05 gedownload.

Wellicht boeiend dat men dan ook verteld welk part ze gaan downen.

Tot dusver:
de exe
part01
part02

part05

Ik stuur iedereen die straks een file heeft gedowned een PM met mijn priveadres.
Als je dan de file (plms 2 mb) naar mij toestuurt, zet er meteen even bij of je de overige files terug gestuurt wil hebben.

Let op, dan krijg je een mailtje van 14 MB! :biggrin:

G

Ik heb een ftp accountje opgezet, daar staat momenteel part05 op, men kan daar ook de andere parts naartoe uploaden en eventueel afhalen.
Dat scheelt een hoop heen en weer gemail tussen de verschillende mensen die mee willen doen waardoor e.e.a. wat sneller verloopt.
Downloadsnelheid van de ftp is ingesteld op 30kbyte/sec en uploadsnelheid 300kbyte/sec.

Wie mee wil doen moet zich dan even bij mij melden voor usernaam en pw, geen 100 man tegelijk a.u.b.
Betreft ook uitsluitend dit spelletje.

kennelijk kunnen jullie wel meer tegelijk doen...

Nu part 3 nog...

En dan zal ik ook naar BT z'n ftp dingessen...

Cool,

Met eenden verkrachten...
Ik bedoel met vereenigde krachten....

:biggrin:

Met verkrachte eenden... euh.. je maakt een mens in de war.. nja.. men weet wel wat ik bedoel.;)

Ik trek ze wel effe van die ftp af, zet ik ze bij mij erbij. Want de eerste ging snel, de andere twee ook maar met 10,4 kb/sec.
Thanks jeejee!

Ja, de eerste heb je nu ook...

Nu alleen nog file 3 en dan hebben we alles...

Cool!

Mooi.
Mijn ftp is tijdelijk open.
ftp.atilla.dhs.org (poort 21 gewoon)
usernaam: duckuser
password: eendje

's nachts gaat deze ftp dicht en vandaag en morgen blijft ie open, morgenavond gaat ie definitief dicht want dan moet men het wel binnen kunnen hebben en gaat het alleen nog open op verzoek.
Max 3 users, max 2 threads per user.
Have fun!

Thanks ook Big_G voor de aanvulling.

P.s. ga niet lopen rotzooien, ip wordt geregistreerd en wie kaatst....

213.227.159.203

poort : 21

usernaam: duckuser
password: eendje

users: unlimited

alleen vanavond

Euh... ik nog niet eerlijk gezegd.:)
Wel grappig te zien dat Guardian dezelfde usernaam en pw heeft uitgekozen als ik.:biggrin:

Misschien morgen eens spelen, ik zag net dat Thief 3 op news stond, dus die wil ik me wel gaan binnenhalen, een van de beste games die ik de laatste jaren gespeeld heb dus deze nieuwe zal me zeker benieuwen.:0

jaghhh 3 cd 's die thief 3 , krijg ik nooit voor elkaar met @home .

Alhoewel, ik heb van de week wel Hans Teeuwen Industry of love volledige DVD gedownloaded.

Ga het ook proberen

Originally posted by Black Tiger
Euh... ik nog niet eerlijk gezegd.:)
Wel grappig te zien dat Guardian dezelfde usernaam en pw heeft uitgekozen als ik.:biggrin:

Ja ik denk, maak het gemakkelijk accountje nu weer automatisch laten verwijderen dus je staat nu weer op eigen benen LOL

Denk het niet, want ik heb net het account hier ook weggekiept.:)

@Matrix: Kennis van me hier heeft ook @home, had totaal geen problemen met de eerste cd van Thief 3.
De beide anderen heeft ie van mij omdat de newsserver er weer eens uit lag, althans hij kreeg geen connectie.
Maar ze kwamen goed binnen, dus met een beetje geluk lukt het jou ook wel. Ziet er weer cewl uit die game.:)

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan