Spelletje

B

BiG_G

Ok, we gaan een spelletje doen.

Iedereen mag posten. zoveel als ie wilt. maakt niet uit wat.
Maar de volgorde is wel van belang.

wat niet mag:

BiG_G
Kerstkonijn
BiG_G
...

Wel mag:

BiG_G
Kerstkonijn
Blacktiger
BiG_G

....

Dus ook niet :
BiG_G
BiG_G
Kerstkonijn

Ik zal beginnen:

Wie is de man die niet modereten kan, maar weldegelijk teveel zijn tijd op het board verdoet?

Wie is de man die niet modereten kan, maar weldegelijk teveel zijn tijd op het board verdoet?
Aha, heb je het over mij? Nou, daarom ben ik ook geen modereter. En als je gaat flamen, ga ik het lekker tegen een een echte modereter zeggen.

(En nu mag B!G_G dus niet reageren!.....?)

[SIZE=-3]{edited by Kerstkonijn:}[/SIZE]

Hihihi, ik heb een mogelijkheid toch 2x te reageren: Lekker editten! :biggrin:

Is het nou dat de rest van alle Duckers aan het voetbal kijken is, dat je zulke spelletjes bedenkt?

(En B!G_G mag dus nog steeds niet reageren! :biggrin: )

FF Big_G redden......

Het wordt begrepen!

(thx, Hangslot!)

Vandaar dat het zolang stil is... ***bal!

En waar hangt die echte moddereter dan uit?

Nee geen voetbal. Hier is/was het een pc probleem.... grafische kaart, nu de oude er in gezet en het LIJKT voorlopig opgelost, maar nu kan ik Thief 3 niet verder spelen.:(

En ik kan ook geen moder eten want ik heb net gefriteerde aardappeltjes gehad en zit nu vol, kan niks meer bij.:biggrin:

Volgens mij praat BiG-G over zichzelf, er gaat geen dag voorbij of hij zit hier wel:biggrin::biggrin::biggrin:

Of tie kan modder eten weet ik niet , komen we straks bij de bbq (waar ik helaas niet bij kan zijn ) wel achter:biggrin::biggrin::biggrin:

Ik heb ff mijn avatar verandert, want ik denk dat ik wel weet over wie Big_G praat:biggrin::biggrin::biggrin:

Weer een edit voor ik in de fout ga met de spelregels!!
dus freggel1, en dan BiG_G, en dan weer ikke mag ook niet? Ofwel?

Of zit hier geen prijs achter in een lcd-scherm?:biggrin:

Dat valt toch wel mee?

Maar wieowie bedoel ik nu?

Freg... ben jij het?

maar ik doe het lekker toch, er is niks zo lekker als regels overtreden... okee @Twilight masturberen dan:biggrin::biggrin::biggrin:

Volgens mij heb je het niet over mij BiG_G, okee ik moet toegeven dat ik h??l v??l tijd op dit forum doorbreng, misschien wel teveel...(iedere dag een uur of 3, 4!)

Maar ik denk eerder dat jou gedachtengang uitgaat naar een persoon die iets nuttigs bijdraagt aan hetgeen waar dit forum eigenlijk over gaat, want wat betreft het satellietgebeuren ben ik eigenlijk meer een "prul" die hier al heel veel van anderen heeft bijgeleerd, waarvoor mijn dank heel groot is!

Maar ik denk dat de persoon waar jij op doelt eerder in de ....zone zit, of nogal van een lekker glaasje bier houdt, en dan nogal als hij er een stuk of 20 op heeft nog al regelmatig zijn "nickname" buiten moet hangen om het vocht weer kwijt te kunnen:biggrin:

Maar om het spelletje aan de gang te houden, wil de "echte"moddereter nu opstaan?:biggrin:

Ja daar was ik al bang voor maar ik heb ook zo weinig geduld!

Niemand leek mee te willen doen met dit spelletje (snik)

Het is billenkoek geworden zeker?:biggrin:

Nee, er gaat gewoon een smurf aan je tepel zuigen!

Maar, wat doen er weinig andere mee... lafaards!

G

BiG_G, ze zijn gewoon bang dat ze tegen de lamp aan lopen:biggrin::biggrin::biggrin:

Ik mag eigenlijk weer niet maar ik had toch al verloren, ik wist dat ik het niet was:biggrin:

Maar soms is het gewoon leuk om slap te ouwehoeren, maar je moet precies weten wanneer je de juiste snaar raakt, en het lijkt deze keer niet te lukken.

Ik heb eventjes geprobeerd om er een paar uit de de tent lokken maar het lijkt niet te lukken, dus ze zullen zich wel niet aan gesproken voelen... jammer!

Ik hou het "spelletje"de komende dagen nog eventjes bovenaan, maar ik ga nou ff proberen de smurf van mijn t***l te krijgen :biggrin:

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan