Stab hh120 Motor doet niks

N

nfm

Mijn stab HH120 motor doet raar. Als ik astra selecteer op mijn Humax 5300 dan krijg ik de melding motor moving echter de motor beweegt niet. Hij staat nu op Hispasat. Af en toe gaat ie van helemaal east naar Hispasat en weer uren later terug. Reset van de Stab HH120 heeft niets uitgehaald. Als ik de motor niet automatisch probeer te laten bewegen gebeurd er ook niets. Wie oh wie kent dit probleem.
 
Heb je wel in gegeven dat je op 5.0 E en 52.0 N zit ?
Dit wil nog wel eens helpen en je motortje met z'n as precies op het zuiden is ook een vereiste.



Cya ...
 
Kan je dat ding niet resetten dan ?
Anders zou ik het ook niet weten ,misschien is die wel op .


Cya ...
 
Nee nee dit is een bekend euvel van de stab 120 vraagje gaat de motor soms ineens naar 42 oost???? wat je kan proberen is de motor terug op controle te krijgen met een andere tuner wil wel eens helpen en anders moet de motor toch echt terug naar italie dus probeer een reset te geven met een andere tuner heb je andere soft in de hummie gezet??????
 
hallo
probeer eens een andere kabel dan gaat ie weer.

doeii
 
Nee geen andere software erin gezet. Ik heb al een andere kabel geprobeerd. Ik ga hem nu proberen te resetten met een andere reciever.
 
@ NFM
ik had ook zoiets
het begon bij mij met het idee dat het veel langer duurde voor ie verdraaid was
en op een gegeven moment draaide ie helemaal niet meer
ik heb hem open gemaakt en het motortje losgehad die draait nu heel langzaam klik voor klik
dus hij stond ook niet vast op de as ofzo(door storm verbogen)
resultaat een nwe rotor

de stab is ook als slechtste getest
ik heb nu de sg2100 sneller en goedkoper
en komt beter uit de test stukken beter zelfs

dus mocht je hem zelf niet meer aan de praat krijgen
denk dan twee keer na voordat je hem laat opsturen
de kosten kunnen wel eens oplopen


stab rotor
Quality of build------7
Performance---------8 (beware of windy conditions)
Features--------------7
Support---------------5 (no replies to questions)
Value for money-----5
klik hiervoor de sound test van de stab

Aston TracSat
Quality of build-----8 (that mount...)
Performance--------8 (beware of extreme conditions)
Features-------------8
Support--------------8
Value for money----9
klik hier voor de sound test van aston

Moteck Digipower 2100
Quality of build----10
Performance-------10
Features------------10
Support---------------8
Value for money---10
klik hier voor de soundtest van moteck

zoals je ziet de test resultaten en geluiden
 
Zowel bij de receiver als bij motor de F-connector losmaken, je kabel opnieuw strippen zodanig dat de buitemmantel (zilver of koper) voldoende zichtbaar is. Hierop opnieuw je F-connectors bevestigen.

Veels succes.

M.vr.gr

Hugow
 
Heb hetzelfde probleem gehad.
Alles gecheckt, ook nieuwe lnb geprobeerd (mij werd verteld in de winkel dat dit ook het probleem kan veroorzaken, lnb defect), maar niets hielp.
resultaat nieuwe stab gekregen. Was net maadje over de garantie, ding teruggestuurd naar italie en gratis een nieuwe gekregen.
Toppie service :biggrin:
 
Wel een zacht geluidje van de motek in werkelijkheid wel wat luider maar geeft niet beide motoren zijn gewoon goed alleen de stab 120 heeft wat problemen en windkracht 8 tot 10 daar lacht de stab om.

Voordeel motek draait sneller nadeel is wat onzuiver op de clarkbelt

Voordeel stab is bijna 100 procent op de clarkbelt te krijgen
nadeel kan vast lopen en is dan ook echt stuk
 
Ik heb geen last met de stab (effe afkloppen),het enige kleine probleem is dat die staat te shaken als ik sirius selecteer.
Ik heb usals ingeschakeld en volgens mij is die in de war met Astra 1A en Sirius....of zou dat de STB zijn die in de war is ?
(Xtreme 6400 UCI).


Cya ...
 
ik heb hier ook een stabje van een kennis liggen, zelfde probleem, de motor draaid naar uiterst oost en geeft geen kik meer.
van humax gehaald en weer opnieuw aangesloten, nieuwe firm erin, nieuwe settings, niks nada niksnie.
t hele zooitje gedemonteerd, mee naar huis genomen en ff op mn eigen humax aangesloten, proberen te draaien maar geeft nog geen kik, volgende week maar s ff terug naar de leverancier.

zal best wel weer goed komen, maar begint het hele afstelgeklooi weer

groeten max
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan