Stangen

U

utopia

Beste mensen als reactie op het hierboven door mijzelf geschreven probeer ik alleen maar aan te geven dat alle zinnige info verloren gaat in de niet-zinnige info over seca 2. ik denk dat er een schone taak aan het eendenteam ligt om het bij seca 2 te houden en alle vragen over "is seca2 al gekraakt" "zijn er al files ?" "wat is een smartcard" onzinnig zijn in dit forum over seca 2.

Ik denk dat iedereen wellicht de intentie ligt de codering net zo te kraken als bij Irdeto en Seca 1 en zodra dat er is, overal bekend is. letwel kostenloos voor educatieve doeleinden.

nou doe je het zelf.weer een topic open over bepaalde info.laat ze toch,dan wordt er iets geschreven over de sat hobby. voor de rest is er op dit moment toch niet veel over de hobby iedereen zit op seca2 tewachten.als men niks tik dan beginnen ze weer over dat er weinig los wordt gelaten over de hobby.
zo valt er wat telezen.
suc6 met de hobby
dennis

Ho ho je moet niet gaan zitten wachten op hapklare brokken maar gewoon gaan proberen he doen wij ook kost wat tijd maar daar is de hobby voor toch en onzinnige vragen bestaan niet.....dus niet zeuren gewoon aan de gang met de gegevens die je hebt, en af en toe een vragen.....

Al 7 postings, en hij weet al precies hoe het moet...

Keurig.

utopia wanneer word nou eigenlijk seca2 gekraakt????? (effe stangen)he he

spanje op de astra is weer open ja dus kijk maar eens goed
groeten ben

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan