'Star Trek: Picard' komt wel erg vroeg tot een einde

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.146
Waarderingsscore
568
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Ik heb altijd graag gekeken naar de films en series van Star Trek, en er is weer een nieuwe serie en film in de maak.

Patrick Stewart bevestigt dat Star Trek: Picard seizoen 3, dat momenteel opgenomen wordt, het laatste is van de serie van Paramount+.

Star Trek: Picard is de tweede live-action Star Trek-serie die door Paramount+ geproduceerd werd en ging begin 2020 van start. Het vormde de langverwachte terugkeer van Jean-Luc Picard en kreeg redelijk positieve reacties. Voor de première werd al een tweede seizoen besteld, dat door de pandemie vertraagd raakte.

Star Trek: Picard seizoen 3

Gelukkig krijgen we het tweede seizoen van Star Trek: Picard snel te zien. Fans tellen af tot de release, waarin we zien hoe Jean-Luc en zijn crew dealen met een gebroken realiteit, wat vermoedelijk komt door de frenemy Q van Picard. Om dat te fiksen, reizen ze naar het verleden en kan Picard herenigd worden met zijn oude vriendin Guinan.

Terwijl het lange wachten op Star Trek: Picard seizoen 2 bijna tot een einde komt, zijn de makers al druk bezig met de opnames van het derde seizoen. Maar dat blijkt nu het laatste te zijn.

Stewart bevestigde dat in een feature van SFX Magazine, waar we lezen dat het altijd het plan was om na drie seizoenen te stoppen. Afronding van de serie is "nabij".

De serie Star Trek: Picard is de eerste Star Trek-serie sinds The Original Series (en los van The Animated Series en Short Treks) die na 3 seizoenen tot een einde komt. De meeste series haalden het tot de zevende reeks.

Maar helaas ook hier weer moet je een abonnement hebben op een streamdienst.

 
Dat is veelal zo dat je een abo moet hebben. Ik heb dat eerste seizoen al afgekeken vlak nadat ie uit was een tijdje geleden. Seizoen 2 moet ik nog gaan zien. Prime Video is in Nederland maar 3 euro per maand dus dat is wel te doen.
Als je dan toch lid bent, kan men gelijk naar The Mandalorian kijken, beetje een prequel op Star Wars, ook best gaaf.

Voor de echte die hards is de serie ook op DVD te krijgen overigens.
Mijns inziens was in elk geval het eerste seizoen wel goed.
 
Het eerste seizoen was een half jaartje geleden ook op ik meen Veronica te zien.
 
Ik ga eens kijken of dit ook op Kodi te vinden is.
 
Hmmmzzz, ik vrees dat ik de komende tijd minder aanwezig ben. :biggrin:

Ik kijk zojuist even in Kodi, en zie series staan die ik nog nooit gekeken heb!!!

"et in arcadia ego"

Nou natuurlijk nog even zien of we dit via Netflix of Videoland kunnen kijken.






 
Ik ga niet te ver off topic raken, maar de afgelopen weken hebben wij de serie Piccard gekeken, deel 1.

Dit heb ik dus gemist, maar écht een mooie serie!

Nu op naar serie 2.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan