Stomme fiets....

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
801
Punten
113
Leeftijd
60
Ik Wou dat ik hem nooit te koop aangeboden had!!

Ik heb eigenlijk nog een verzoekje aan BT (flippo's...Heerlen, ze staan er nog...), maar ik denk dat hij mij het nooit vergeeft dat de bezorgster niet aan durfde te bellen, kan dat meiske er iets aan doen dat ze verlegen is??? ( Pikkie, geen commentaar nu!!! ik ben serieus nu )

Ik probeer er alles aan te doen om het goed te maken...

Met zoiets als dit...:sex:

Maar het zal weer wel niet helpen denk ik, ik heb dit nu eenmaal op mijn dak gehaald, Freggeltje zal bij zijn afscheid , wat ooit komt, er aan herinnert worden dat hij een "nepfiets" heeft verkocht... :confused:

freggeltje zo hartdragend zijn we nou ook weer niet
gr frans

Nee klopt, zo nadragend zijn we nu ook weer niet, als je nu zorgt dat ik in plaats van die fiets je nieuwe voorstel hier thuis geleverd krijg, dan valt er over de levering van de Flippo's ook wel te praten.:biggrin:

No comment!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Weet je wat onze zuiderburen zouden zeggen als ze dit alles zouden lezen hier???

Zottekot.. :biggrin: :stupid:

Ik zou het niet pikken, gewoon ipv fiets, mooie meiden eisen.

En Freggel open een poll

1) Dat het fietsgezeur eens en voor altijd afgelopen is
2) elke week een stel mooie meiden
3) ieder jaar de catalogus van Gazelle on line
4) de fiets van BT een opknapbeurt geven
5) goede fietsonderdelen opsturen per post door trouwe leden naar BT zodat ie op den duur er een kan samenstellen
6) een fietsvakantie regelen voor BT
7).......

En uiteraard het item met de meeste stemmen geldt

Nou kom je weer met een voorstel, en zet je het weer verkeerd!!!

Ik ga vandaag of morgen echt optreden als mod hoor. :mad:

Voorstellen/klachten of ideeën horen hier te staan... :biggrin::biggrin::biggrin:

pokhout;183118 zei:
5) per post door trouwe leden

Het probleem is dat ik nu eigenlijk wat post terugverwacht ( Flippo's) , dus vandaar de eerste posting.

Was het deze , ik weet niet hoe ze in Belgie terecht is gekomen , en dan nog vlak voor mijn deur :biggrin:

De gelijkenis is er inderdaad, maar het is haar zus!

Waar haal je het vandaan... :stupid:

uhmm mijn reply is 2erlei de eerste reaktie is wel degelijk van toepassing op het geopende topic en het

2e is een suggestie en geen voorstel. en als ik die in de (het) juiste rubriek zet verdwijnt de link naar dit topic

en ten 3e onlangs is mijn mountain bike gestolen:
kenmerk rood met zwarte spatlappen zwarte zadel met slijmsporen
merk Maxim(a)

Shit dit zal ook wel in het verkeerde keelgat schieten

@Luca: die lijkt er veel op, zussen zijn ook goed dus TERUGBRENGEN!!!

@Pokhout:
Ik zou het niet pikken, gewoon ipv fiets, mooie meiden eisen.
Dat zie je toch verkeerd, ik kreeg een mooie fiets met meid aangeboden. Mij ging het meer om die meid dan om die fiets en ik heb geen van beiden geleverd gekregen.
Je pollvoorstellen lijken dus aardig, maar ik heb niets aan fietsonderdelen etc. Een fiets is zo weer geregeld, maar een bijbehorende mooie meid niet, en da's net het springende punt.

Toch voel ik veel voor je 2de poll onderdeel om mij elke week een stel mooie meiden toe te sturen.:biggrin:

pokhout;183131 zei:

Sorry het gaat nog steeds over die bewuste fiets , niet over pijpen :biggrin::biggrin:

pokhout;183131 zei:

Nu even niet, want nou gaat @Luca weer oftopic, want waar hebben we het over "pijpen" gehad?

Black Tiger;183132 zei:
Dat zie je toch verkeerd, ik kreeg een mooie fiets met meid aangeboden. Mij ging het meer om die meid dan om die fiets en ik heb geen van beiden geleverd gekregen.
:biggrin:

Toch verkeerd begrepen dus!!!
En dat is nu dus nog steeds hetgeen waar ik al meer dan een jaar naartoe wil...

Ik had hier een ouwe fiets staan, maar om haar een beetje verkoopbaar te maken, heb ik gedaan wat men tegenwoordig wel vaker doet, het aangebodene een beetje opgekalifaterd...

Een huis of auto poets je ook op als je een leuke prijs wil!

Dus in mijn geval, heb ik even de fiets waar het om gaat meegenomen, in het bos gezet, en een nimf gevangen, die Boets weer had laten lopen, en een paar foto's geschoten!

Maar het feit blijft nog steeds dat er een fiets aangeboden werd, zonder de daarbij aanwezige accesoires die op de foto staan! lees ([SIZE=-12]kleine lettertjes!)[/SIZE]

Blijkbaar heeftBT dit verkeerd begrepen? :stupid:

Tjonge jonge die freggel1, heb je het in de gaten BT volgens mij wil hij zijn naam gezuiverd krijgen of heb ik het mis!!!! hij had gewoon die fiets door die meid moeten laten leveren basta is geen discussie meer over mogelijk lol....

pokhout;183156 zei:
Het begint bijna op "DE" kalender te lijken

Ik heb beloofd het daar niet meer over te hebben lol....

freggel1;183116 zei:
Weet je wat onze zuiderburen zouden zeggen als ze dit alles zouden lezen hier???

Zottekot.. :biggrin: :stupid:

Daar begint het stilaan toch op te gelijken , als Belg kan ik je dus gelijk geven , maar het is en het blijft een actueel thema want sedert dit onderwerp van start is gegaan zo'n jaartje terug is mijn dochter reeds 2 fietsen armer geworden :(:(

Precies Pikkie, er was helemaal geen sprake van kleine lettertjes, er was sprake van een complete fiets geleverd met bijbehorende fietster zoals afgebeeld.
Wat ik nu ruik is een kwestie van misleiding danwel oplichting als het al zo geweest zou zijn en dat wil ie dan ook nog goedpraten nu door naar niet bestaande kleine lettertjes te verwijzen. Neeeejjjjj.... daar trappen wij niet in hoor.
Je ziet het freggel1, ik heb een getuige, onze Pikkie weet ook precies nog wat er werd aangeboden en in welke hoeveelheid en wat de koopafspraak is geweest.;)

@Luca: Is het zo actueel geworden? Alleh, da's niet leuk dan he, maar als je wilt... ik heb nog een fiets van mijn dochter in de tuin staan die niet meer gebruikt wordt, dan mag je die komen ophalen voor haar.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan