Stomme fiets....

@BT ik denk dat ze hier op het board omgeruild worden :biggrin:

Black Tiger;183188 zei:
Je ziet het freggel1, ik heb een getuige, onze Pikkie

Ja en die kan maar rap beter onderduiken!!!

BT Gaat het om de fiets of om de dochter die opgehaald mag worden???
Dit even voor de duidelijkheid , voor je het weet.......

@Pokhout, jij bent op jou voorwerk, en dat vindt ik slim, want je begint de boel hier een beetje te kennen... :biggrin::biggrin::biggrin:

Maar er is nog zo'n draadje.

kijk maar.

Wat een gezeur over die fiets zeg :lol: :lol:

Maar goed gelukkig heb ik hem gevonden voor je BT :juich:

dus hier heb je je fiets BT :p

jack;183220 zei:
Wat een gezeur over die fiets zeg :lol: :lol:

Maar goed gelukkig heb ik hem gevonden voor je BT :juich:

dus hier heb je je fiets

BT :p

Beste Jack ik denk dat BT best blij zal zijn voor je aanbod maar nu ga jij Freggel1 proberen te helpen, en die wordt verdacht van oplichting, ik duik onder ga uit Nederland weg je weet maar nooit waar freggels toe in staat zijn,volgens mij staat die fiets nog steeds in de freggelgrot moet haast wel, en kijk over die kalender zou ik het niet meer heben maar ook dat steekt nog steeds een beetje...

Dus BT hou je tijgerpoot stijf en eis je fiets op!!!!!!!!!

@Luca:
BT Gaat het om de fiets of om de dochter die opgehaald mag worden???
Dit even voor de duidelijkheid , voor je het weet.......
Ehmz.... da's een heel goede vraag, ik had al bijna gezegd van "doe maar allebei" maar voordat je het weet ga je zo'n dochter toch missen he, dus voor alle duidelijkheid, het gaat puur alleen om de fiets! :)

@Jack: Thanks, da's dan wel een dubbele dus da's nog beter en nog mooier ook. Mag ik er van uitgaan dat je de fiets inclusief de afgebeelde berijdsters aanbiedt en wanneer mag ik deze hier verwachten?
Ik vraag maar even, want voordat we het weten zitten straks in een soortgelijke thread met jou aan de gang wegens onvolledige of helemaal geen levering.:biggrin:

En uiteraard Pikkie blijft freggel1 dan toch nog altijd gehouden aan de levering van het afgesprokene, daar doet een aanbod van derden niets aan af.

Ik zit ondergedoken lol....

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan