Stomme rotwekker!!! ( 16+ )

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
801
Punten
113
Leeftijd
60
Ik heb nog helemaal geen zin om op te staan, nog ff lekker woelen hoor.

Huh wat voel ik nou, droom ik???

Dit ben ik helemaal niet??? :sex:

Voor degenen met slechte ogen, even op ZOOM klikken rechstonder :biggrin:

Onze BT gaat weer een slapeloze nacht (of dag )tegemoet als hij dit ziet :biggrin:

toch knap he tegenwoordig om dit te flimen met verborgen camera's

BT gaat helemaal geen slapeloze nacht hebben want die is biljarten, en heeft geen tijd voor filmpjes als deze @Luca... :biggrin:

@Pokhout, filmen met een verborgen camera is 1...... , uhh ik bedoel is mijn grootste hobby!!! :biggrin:

want die is biljarten, en heeft geen tijd voor filmpjes als deze @Luca... :biggrin:
Wel als BT terug is want dan leest hij dat toch en da's helemaal niet goed voor hem... tsssk... zo'n braaf dier met dikke knieën... Tenminste originele. Wel jammer dat het een beetje hangt**ten zijn.:)
Zucht..... en zo'n lekker bed, je zou er zo bij kruipen toch? :sex:

Black Tiger;182471 zei:
. Wel jammer dat het een beetje hangt**ten zijn.:)
Zucht..... en zo'n lekker bed, je zou er zo bij kruipen toch? :sex:

Hangtieten??? Ik noem dit nou prachttieten!

Dat is puur overgewicht!!!

Kan dat meiske er iets aan doen? Ik wou dat ze allemaal zo puur natuur waren! :sex:

En vwb dat bed: ik zeg niks meer...........

Hangtieten??? Ik noem dit nou prachttieten!
Neen sorry, maar als liefhebber en tietenkenner kan ik het hier niet met je eens zijn. Ik heb er al gezien van dezelfde maat, ook origineel maar niet in hangende toestand, wat strakker dus. Het kan puur natuur echt beter.;)

Wil niet zegen dat ik niet blij zou zijn met deze hoor.:biggrin:

Ik snap hier niks van of ze zijn te klein dan weer te groot het zijn gewoon lekkere tieten klaar en hou nou eens op over die fiets lol....

pokhout;182525 zei:
welke fiets?? mis ik iets?

He dit rijmt

Hou op hou op over die fiets dat is echt louche handel lol, der zijn der hier jonge breek me de bek niet open lol...

Ik hoef die fiets helemaal niet meer, het gaat mij om wat er op zat want dat hoorde erbij, die fiets is zo interessant helemaal niet.:biggrin:

Black Tiger;182549 zei:
Ik hoef die fiets helemaal niet meer, het gaat mij om wat er op zat want dat hoorde erbij, die fiets is zo interessant helemaal niet.:biggrin:

Nee snap ik maar toch he het steekt een beetje ik had ook een bod uitgebracht en kreeg te horen dat ik een andere fiets kon krijgen welke ik niet wilde, mijn bod was eigenlijk het hoogst he, dus bt ik snap wel dat je die fiets niet meer wilt maar toch lol lol...

Nja, oke, dan mag jij die fiets hebben, dan neem ik de bezorgster wel, zijn we allebei weer tevreden.
:biggrin:

Ik zou me maar bedenken met die bezorgster, volgens mij heeft die inmiddels al heel wat afgefietst en zit er een heleboel eelt op.

Afgezien wat je onder "fietsen" kunt verstaan ---->bv fiets hem erin

Ach da's niet erg, kan de bezorgste dan ook nog altijd als cadeau gebruiken om een goede vriend voor z'n verjaardag te geven he.:biggrin::biggrin:

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan