Storing bij Essent?

the matrix

Addicted Member
Special Friend
Donateur
Waarderingsscore
278
Punten
83
Leeftijd
72
Engie is niet de beheerder van de slimme meter maar is van Coteq en schijnnbaar igt daar een probleem

sat-ed

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
163
Punten
43
ik denk dat de netwerk beheerders spul bewust saboteren net voor de eind afrekening? :ROFLMAO:

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Waarderingsscore
485
Punten
83
Leeftijd
58
Daarom is het dus handig om in te schrijven daar waar janblues schreef. Wordt het foetelen moeilijk.

Hier geen problemen met de meter uitlezen. Krijg ook netjes elke maand een overzicht van United Consumers en daar staat ook in of ik meer of minder verbruikt heb dan de maand er voor.

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Waarderingsscore
485
Punten
83
Leeftijd
58
Ja ik zag het, maar vindt hem bagger. Echt realtime is er niet te kijken. Inloggen duurt even en er wordt ook nog gekeken of het niet te druk is om in te loggen op dat moment anders kom je er niet in.
Dan is er nog ergens een overzicht wat maar 1x per 24 uur geupdate wordt.... geweldig. Vandaag even snel die P1 bij de neef geinstalleerd en meteen gewoon realtime elektriciteit en zonnepanelen gebruik. Geen Essent meer nodig voor die ongein.

freggel1

Addicted Member
Moderator
Donateur
Waarderingsscore
311
Punten
83
Leeftijd
57
Ik houdt het nog even in de gaten, voor nu lijken de gegevens die ik in de app zie te kloppen.

Chromecast
StudieboekenStudieboeken
Bovenaan Onderaan