Stoterende Beeld op Dreambox....

deliyurek007

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
48
Een vraag: wie heeft problemen met een stoterende beeld op seca@ op Sk@ Itali@ ........en welke image gerbuik jullie waar het wel goed gaat....

Groetjes,
deliyurek007

op zich valt het stoteren wel mee ik heb hier de laatste ronaldd versie met de eerste scam emu voor sky italia maar op satindustry staat een een seca* emu fixed waarmee het minder moet zijn....... maar laten we eerlijk zijn deli alle kinderziektes moeten er nog uit, het word nog wel wat

gr skilder

Hey Skilder,

Hoe is die en nog bedankt voor je antwoord...

Groetjes,
deliyurek007

ondertussen op bekende dream site nieuwe scam antistotter
greets bull werkt zeeeer goed

heb hetzelfde probleem af en toe stilstaandbeeld.

Heb een antihik van iemand gekregen maar het probleem heb ik nog.

Dus als iemand een oplossing heeft hou ik mij aanbevlen.

Groetjes Bert

Ik heb nog ergens wat gelezen dat er een fix image aanwezig is voor de stotterende beeld en die heet emu_rel107_4_Seca2_fixed2 maar helaas ik kan het niet vinden iemand een idee waar het zal staan en waar ik het even kan downloaden........ik heb ook de image van emu_rel107_4_040307.img geprobeerd maar is een stuk beter dat wel de bovenste schijnt goed te zijn maar waar.....

Groetjes,
deliyurek007

Ik heb de image gevonden ik ga het even proberen en ik zal het wel even aangeven wat het resultaat is van deze image....

groetjes,
deliyurek007

Bij het updaten van SCAM wel fff een andere emu kiezen. Anders kun je de oudere stotterende niet overschrijven. Is dan immers in gebruik!!!

Heb tp van littlesat gezien, nu bij mij ook alles perfect.

Bertje

Hey skilder!!

Leuk man dat er nog een marillion freak op dit board zit!

"this world has become fugazi!!"

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan