streamen naar android

F

fenerkolik

Hoi,

ik ben nu al weken bezig om vanuit mijn dreambox 800 hd te streamen naar mijn samsungs note... ik heb alle mogelijke programmas geprobeerd en het hele internet afgezocht hoe ik dit kan doen.
Hierbij heb ik wel heel veel info gevonden maar bij mij werkt het niet.. lijkt wel alsof mijn dreambox is afgeschermd om te streamen (kan dat en kan dat worden uitgezet)
het systeem draaid onder enigma:2011-04-26-expirimental, image:Newenigma2 v3.2.1 2011-05-04.

ik heb dus geprobeerd:
androdreamer;
daroon player;
VPlayer;
dreamdroid
maar zonder enig resultaat...
is er misschien ergens een simpele stap voor stap handleiding voor dummies.
Ik weet dat ik iets verkeerd doe, maaar wat !!!

alvast bedankt
 
volgens mij werken alleen de SD kanalen met dreamdoid ed. misschien dat dat je probleem is.
 
ik heb de boel weer even in gesteld en heb adroiddreamer geinstalleerd , de juiste IP adres in gevuld password en username en in de extra settingen enigma 2 aangeklikt

ik heb VLC op mijn samsung s geinstalleerd als videoplayer

Dit werkt uitstekend icm mijn Vu DUO maar alleen met de sd kanalen.
De HD kanalen lopen vast
 
dank voor je uitleg.. maar dit heb ik allemaal al geprobeerd. via mijn vaste pc kom ik wel in de router (tele2) maar zie daaar verder geen enkel ander aparaat aangesloten, ligt het probleem misschien daar dat ik niet kan streamen.
 
laat maar mensen ik heb nu een groter probleem en dat is dat mijn dreambox nu is gecrasht.. ik zie nu alleen op het displaytje "no ca found" ik denk dat dit best ernstig is... denk dat ik maar naar een andere forum onderwerp moet :(
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan