Strike???

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
800
Punten
113
Leeftijd
60
Ik dacht het niet dat hier 12 keer achter elkaar een strike gegooid wordt!

Zeker bij 3 keer blijft er eigenlijk een kegel staan die oplaatst om nu nog onverklaarbare reden omvalt...

Kijk zelf maar

Hahaha, leuke trucage, geheid met touwtjes vastgebonden zodat iemand bij de apparatuur van de kegels ze uiteindelijk nog kan omtrekken.
Als je goed kijkt zie je ook dat er niks wankelt maar ze omgetrokken moeten worden anders kan het niet.
Kijk dan naar de banen waar hij al gegooid heeft, valt je iets op? Juist, normaliter zouden de machines hun werk al gedaan hebben, maar die schuifbalk (die normaliter de kegels moet opruimen) staat wel naar beneden, maar op alle banen die hij gehad heeft en ze gaan ook niet verder.
Logisch, want anders kom je in de problemen met die touwtjes of vislijnen (whatever er gebruikt is), die moet je dus eerst weer er af halen en daarom kun je die machines ook niet hun werk laten doen.:biggrin:

Maar wel heel erg leuk gemaakt!

Allereerst, willen jullie svp ophouden met die scheldwoorden!!!!
Kegels vind je op 'n kegelbaan; op 'n bowlingbaan doen wij het met PINS !!!
Maar tis inderdaad best wel leuk gedaan.
De bowler is zeker geen prutser, de meeste worpen zijn redelijk best wel goed geplaatst, maar inderdaad, minstens 3 keer wordt er iets te laat aan de touwtjes getrokken -lol-
Dat je de schuifbakken niet ziet werken, komt omdat de machines uitstaan; de monitoren boven de banen die hij gebruikt staan ook niet aan.

LoL, Pins... dat is een programma'tje wat ik hier op de pc gebruik.:biggrin:

Dat je de schuifbakken niet ziet werken, komt omdat de machines uitstaan; de monitoren boven de banen die hij gebruikt staan ook niet aan.
Klopt, het zijn ook niet de balken, het is vermoedelijk de baan achterin waar de bal en kegels zouden moeten weglopen, want de bal loopt wel weg,
Als het die balken waren die ik bedoelde kon hij de kegels niet omgooien, hadden ze de flessen voor de balk opgesteld had je telkens een klap van de bal gehoord, dus het moet eigenlijk wel de baan achterin.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan