Strong SRT 8000

K

klimmer

Ik ben de kanalen opnieuw aan het downloaden en kies voor Canal Digitaal. Als hij nu gaat downloaden dan vind hij geen Canal Digitaal kanalen en bij ongeveer 35% heeft hij 999 andere kanalen. Ik heb een Duo LNB kies ik nu voor schotel 2 dan komen er ook geen Canal Digitaal kanalen maar wel weer 999 ander kanalen. Dus schotel 1 wordt gewoon overschreven. Ik heb ook geen regionale zenders. De gedownloade Nederlandstalige zenders hebben geen beeld.

Decoder versie : 20

Fabrikant: OEM 6

Type: 5

Patch Run: 0

 
Ja die ontvanger is ook al hoogbejaard die doet het al jaren niet meer goed maar bij zenders inladen de aanhouder wint meestal als je het 4-5 keer doet pakt hij hem wel een keer, de handleiding,hier lukt het niet dan deze manier,

Volg onderstaande stappen om de Strong 8000, Nokia 9301S, Pioneer DBR-S110NL of de Echostar DSB-2000 gereed te maken voor ontvangst met de DUO LNB.

1. Druk op het knopje MENU van de afstandsbediening

2. Kies voor optie 5: Kanalen installeren

3. Kies nogmaals voor optie 5: Kanalen installeren

4. Klik op OK op de afstandsbediening

5. Kies vervolgens voor optie 1 (CanalDigitaal)

6. Klik op de afstandsbediening op het pijltje naar rechts (Schotel 2)

7. Klik op OK op de afstandsbediening

8. De satellietontvanger gaat nu de zenderlijst opnieuw inladen, dit duur circa 20 minuten

9. Na het inladen van de kanalenlijst, komt de satellietontvanger terug op Nederland 1

10. De Regionale Omroepen op ASTRA 3 vind u terug op voorkeuzes 70 - 79.

Lukt het niet dan alle kanalen verwijderen en dan weer proberen vaak lukt het zonder kanalen wel.

---------- Dubbelpost automatisch samengevoegd om 16:44 uur ----------

Moet nog iets toevoegen de ontvangen werkt volgens mij niet met een seca 3 kaart alleen met de oude seca 2 kaart heb ik ooit ergens gelezen.

Dat zal de reden zijn dat er geen beeld komt op de kanalen.

 
Na 5 keer opnieuw inladen ben ik gestopt omdat het niet lukt.

Ik heb wel nog steeds de oude smartcard van Canal Digitaal erin zitten. Ik heb de nieuwe kaart die ze indertijd aanboden niet geaccepteerd omdat je hier weer voor moest betalen

 
Wat probeer je met dat antwoord duidelijk te maken Sebbata? Of heb je een vraag?

Overigens welkom op Satellite Fun.

 
waarom zet je Sattracker 4.0 er niet op, dan heb je keus uit 32 satellieten en ook plaats voor 4100 zenders ipv 999

mocht je vragen hierover hebben of iets anders dan hoor ik het wel, ik heb nog wel ergens sattracker liggen voor de 8000 en voor de 8100, ook nog wel uitleg over het updaten (patchen) van je ontvanger

Gr Johannes

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan