Strong str8000 - firmware update info gevraagd

R

rvamerongen

Fellow SpaceDucks

Ik zag op weet het.nl een pagina over het flashen van de Strong str8000.
Ik las over de 3000 kanalen en het vervangen van de oudbakken interface, en wilde mijn pas super goedkoop gekochte str8000 incl. abo. flashen. Eigenlijk kocht ik het daarvoor. Hij werkt overigens prima.

Toen ik naar mijn STR info keek zag ik het volgende

Versie 20
Fabr oem1
type 0
Patch Run 0

* Nu is mijn vraag, weet iemand of ik nu kan flashen naar 9b, of later?
Ik denk n.l dat dat oem 1 gebeuren CDig specifiek is, want als ik de STR opstart vraag hij altijd om de CD kaart, voordat ik zelf enig FTA kanaal kan bekijken. Klopt dat?

* Verder las ik ergens dat de str8100 gelijk is aan de str8000 kwa hardware. Alleen software zou het verschil zijn. Klopt dat? Kan ik eventueel 8100 firmware gebruiken?

* Tevens was ik op zoek naar de website van rebel, en denk het gevonden te hebben , maar alleen het eerste menu item werkte, de Patches ene de andere documenten werkten niet. Kan iemand bevestigen dat ik op de goede site zit - http://www.rebel.nl.eu.org/
Of zijn deze documenten nog ergens anders te vinden?

* Er is in het verleden gesproken over een strongrecovery.doc. Kan deze niet vinden. Heeft iemand het adres of het document zelf.
Zo ja dan of je het doc wilt mailen naar rvatmp AT xs4all.nl

* Zijn er intussen onregelmatigheden bekend als ik het met vista als OS de patch uitvoer?
Instellingen printer of zo?

Misschien veel vragen, maar ben toch graag voorbereid voordat ik eventueel de mist in ga.

Alvast bedankt

RvA
 
Lukt het al, Sattracker 3 is de laatste uitvoering werkt erg goed met de strong.
om de nederlandse kaart te laten werken heb je wel nog de seca patch van interpol nodig
anders wil de kaart niet updaten
 
Smurf;182294 zei:
Lukt het al, Sattracker 3 is de laatste uitvoering werkt erg goed met de strong.
om de nederlandse kaart te laten werken heb je wel nog de seca patch van interpol nodig
anders wil de kaart niet updaten

Dank je voor je reactie,

moest een paar dagen wat rond reizen. Ben nog niet begonnen. Hoopte toch op wat antwoorden op mijn vragen. Wil toch wat zekerheid hebben of ik met de huidige firmware gerust kan updaten naar de laatste. Weet jij daar iets van?

Ik ga ook even uitzoeken wat je precies bedoeld met seca en interpol, of heb je daar eeen erwijzing van/naar?

Alvast bedankt
 
en een 8100 is hardware matig anders dan een 8000, echter staat er op het frontje ook gewoon 8000. De firmware mag je (en kun je als het goed is) niet verwisselen
versie 20 is een 8000,
verder spreekt een 8000 frans en een 8100 engels als je ze aan de loader hangt.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan