Sunray sr4 overleden?

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
798
Punten
113
Leeftijd
60
Hmmmzzz, 2 en een half jaar plezier van gehad, en ineens staat het beeld stil? Opnieuw opgestart, maar het gele balkje blijft halverwege stilstaan.

Een nieuwe image er op gezet, maar bij opstarten hetzelfde, gele balkje gaat niet verder dan halverwege? 

Zou het zomaar zijn dat het ding er ineens de zege aan gegeven heeft?

Zo ja, dan moeten we op zoek naar een andere betaalbare ontvanger, alleen voor de kabel, schotel hoeft voor mij niet meer. :biggrin: 

Iemand een tip?

welke image ben je er aan het inzetten?

Het is een clone dus je kunt niet zomaar ongestraft een willekeurige image erin zetten. Hrt moet passen met je ssl

En heb je de voeding al eens vervangen want die vertrouw ik niet

De image die ik er aan het inzetten ben is de ouwe die jij gemaakt hebt, maar of dat het probleem is? 

De voeding, wat vertrouw je daar niet aan?  Hij doet het wel of niet toch???

Punt is gewoon, hij heeft 2 en een half jaar goed gewerkt, en ineens??? 

Ga de komende dagen nog verder prullen, maar kom ik er niet uit, dan zal er snel een andere staan. Ik denk een Xtrend.

Andere voeding hangt er aan, maar de box blijft bij het starten op Dream Multimedia staan, en het gele blakje eronder gaat niet verder dan halverwege.  :mad:

Het zit hem toch in de software vrees ik @Matrix, heb er nu een andere opgezet, Blackhole, en nu start de box wel op.

Heb jij buiten deze nog een tip wat er op zo'n ding goed draait.

Al diverse images geprobeerd, maar pfftttt, het is te lang geleden denk ik. :biggrin:

Nou ff Nemesis testen.

Werken zal het weer!!!  :devil:

Openpli 3 of 4 maar voor een clone dat is mi de beste image.

Mocht je hem toch in de klikko dumpen?  Dan ken ik nog iemand uit het oosten die nog iets voor de slaapkamer zoekt.

Nou in de kliko gooi ik hem niet, moet er weer eens op mijn gemak voor gaan zitten. ;)

Openpli staat er intussen op, maar de tunerconfiguratie krijg ik om 1 of andere reden niet voor elkaar?
In principe hoeft alleen kabel maar te werken, satelliet doe ik niets meer mee...

Je kunt wel in de configuratie van de tuner komen? 
En heb je de zenderlijst van de trippletuner nog?

Yep die heb ik nog. ;)

Tja, het is de oude settingslijst uit 2013 die jij ooit eens voor mij gemaakt, maar Ziggo zie ik niet in de lijst staan als "fakesatelliet" ?

Ben  al weer een stap verder, de xml was niet aangepast in die oude lijst, nu heb ik de xml aangepast, en Ziggo staat er tussen.

Maar ik dacht dat je met openpli een fastscan kon doen, maar dat lukt ( nog ) niet.

Je kan openvix nog proberen.
Daar zitten nog leuke app's ingebouwd.

Suc6

Ik probeer even helemaal niks meer, want het ene na het andere apparaat valt uit of begint gek te doen in mijn netwerk??? 

Tijd om te gaan slapen, en morgen of eigenlijk vandaag alles stap voor stap aansluiten, om te zien wat de storing geeft!

Tja, zonder dat je er erg in hebt, zit men Ziggo te kwallen met en een ddos aanval...

Maar intussen met een flinke dosis hulp van @Matrix werkt de Dreambox weer.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan