sunray sr4

humana

Sr. Member
Lid sinds
16 aug 2002
Berichten
316
Waarderingsscore
0
Punten
16
Leeftijd
57
wie kan mij vertellen wat voor image er in de sunray moet heb verschillende image geprobeerd maar krijg de kabel kant niet goed sompige zender heb ik wel open andere zeggen pid not found in sid heb hier een 8000 staan ook met kabel er bij in daar heb ik de zender lijst en de xml file al uitgehaald en in de sunray gezet maar geen succes rtl 4 5 heb ik bijvoorbeeld niet en comedy weer wel heel vreemd heb nu demonisat er in

met vriendelijke groet humana
 
Dat kan ik je precies vertellen .ik stuur je wel een pm
 
dat is mooi hihi hoop dat er een oplossing is want dit werkt nog niet toppie
al vast bedankt

met vriendelijke groet humana
 
heb het probleem gevonden lag bij mij in dit geval aan de zender lijst
heb er verschillende images ingehad maar bleek dus gewoon de zenderlijst te wezen toch ook bedankt the matrix voor de steun en tijd die je er in hebt gestoken
met vriendelijke groet humana
 
nou heb ik een dreambox 800hd er bij met een sunray triple tuner er in
ik heb het bijna aan het werken op bepaalde zenders na die krijg ik met geen mogelijk aan de praat wel epg maar geen signaal heb de kabel.xls ook al van alles mee gedaan maar wil maar niet lukken op de kabel kant de schotelkant werkt wel alles
zou dit ook nog aan de image kunnen liggen heb er al wel veeeeeel in gehad maar de gp3 werkt nog het best met de meeste zenders

met vriendelijke groet humana
 
hallo, in welke cabel gebied woon je en wat voor schotel heb je in gebruik?
Als je in home limburg/brabant is kan ik je wel een satelliet.xml door sturen.
groetjes Fuat.
 
Daar heeft hij denk ik niks aan hij werkt met images met een geconfigureerde triple tuner. Dus satelliet tuner kabel tuner en digitenne tuner apart. Zoals jij en ik en nog vele anderen gebruiken de triple tuner hardware als single tuner en defini?ren de cable instellingen als een toegevoegde fake satelliet.

Onze configuratie werkt perfect. De configuratie met drie tuners is altijd ellende en werkt alleen een beetje redelijk met trial tuner 1.4b met versie 2 gezeik met qam 256 kanalen.

Had dit al humana eens uitgelegd met vorige vragen van hem maar was toen al uit zijn problemen.
 
trial tuner 1.4b deze heb ik nog niet geprobeerd
en ja mijn sunray sr4 die werkt super
maar dit is een dm800hd geen se en daar heb ik dezelfde tuner in als de sunray
maar dat werkt toch nog net even weer anders
heb al wel met de xls aan het stoeien geweest en kan ook kabel scan doen
maar denk dat de drivers niet samen werken met de images die ik geprobeerd heb
kom het verste met gp3 tot nu toe dan

met vriendelijke groet humana
 
Sorry

Trialtuner 1.03 is de enige versie die goed omgaat met QAM256 zenders, alleen die is geschikt voor 1.6 images

Heb je een 2.0 image dan gaat dat niet werken daarin werken alleen trialtuner 1.04 en 2.0 maar die hebben een Qam256 probleem.

Versie 1.04 en 2.0b werken overigens wel in 1.6 images

Bij deze 2.0 images werkt de trialtuner het beste als je hem definieert als standaard single tuner en de cable definieert als een "fake" satelliet.
 
the matrix;230354 zei:
Dat kan ik je precies vertellen .ik stuur je wel een pm

Beste the matrix ik zou ook graag dat pmtje willen hebben als het kan.
ben ook nieuw in de wereld van de Sunray-SR4 ontvanger.
 
nou bij mij is het er op uitgedraaid dat ik er nog maar een sunray sr4 bij heb gekocht en de dream800 hd daar heb ik het maar gedeeltelijk bij klaar gekregen wel alles aan de loop behalve hbo en canaldigitaal en nog een paar op kabel kant dus verkocht en een sunray er bij image er in en direct klaar zal toch wel wat anders in de hardware zitten

groetjes humana
 
Mss als je de triple tuner in de 800hd als een tuner had gebruikt en Ziggo als fake satelliet had ge?nstalleerd dat het dan wel werkte. Die triple tuner software waar je drie afzonderlijke tuners mee krijgt is een crime om mee te werken. .
 
Hallo Matrix.

Ik heb je een Noodmail  over de Sunray4 tripple tunner sin 8ap gestuurd met hulp verzoek.

Ik wordt helemaal gek van dit ding. Heb hem gekocht om op de camping stalelite te kijken en thuis kabel. Maar ik krijg die kabel niet aan de praat. Hij vind niets en ik weet echt niet meer wat ik moet doen. Ik heb echt wel enige kennis zoals het repareren van no ca enz. maar dit. Ik kan wel janken.

Daar ik weet dat u nogal een expert hier in ben roep ik uw hulp in....eventueel tegen b€€€€€€g.

Het is een sunray4 met tripple tunner en ap8 sim.
In woon in de regio Noord Holland UPC met net ID 43136

Hoop dat u mij a.u.b. kan helpen.

Alvast bedankt ook als het niet gaat lukken en laat even weten of je me wel of niet kan helpen.....zoniet dan gaat dat ding over het balkon

Aad
 
Als hij niets vindt met de scan dan kan dit liggen aan het image wat er op staat.

Maar gooi hem nog niet over het balkon.
 
Er is wel een handleiding om het te laten werken met Ziggo gemaakt door @seppetto staat op het forum van BT hier.
Je zult dan wel de freqenties van UPC even op moeten zoeken en dat invullen.

Hou er rekening mee dat je alleen de ongecodeerde zenders kan zien bij UPC met smartkaart werkt het niet zonder RSA en boxkey.
 
Beste mensen, inmiddels prima geholpen door  :santa: THE MATRIX  :santa:
Alles draait als een tierelier  :tong:

Als er geen MATRIX was had imand onder mijn balkon nu een Sunray op zijn hoofd gehad.... :rolleyes:

Bedankt Matrix  :biertje:
 
Een oud bericht maar ik vraag het toch even eerst hier voor ik een nieuwe topic aan maakt.
Lees ik nu dat trialtuner20b_dm800se_sr4_oe20.ipk niet werkt in de in de Image openpli4 (kernel versie 3.2)  :confused:
Als dat zo is hoe kan ik deze dan deinstalleren ik zie hem nergens in ftp.
Of moet ik hem deinstalleren met telnet zo ja hoe ?

 
Het beste kun je een standaard open pli voor een clone installeren zonder die tripple tuner.

Vervolgens maak je een fake satelliet aan een zet je in de sateliite.xml de transponders op de juiste manier in deze lijst
Die upload je naar de sunray en vervolgens in de tunersectiec  die slechts 1 tuner bevat definieer je de fake satelliet

Lees de link hier bij de posting van freggel daarin staat precies hoe het moet gebeuren.

 
ik bedoel
Lees de link hier in de posting van aart1944 daarin staat precies hoe het moet gebeuren
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan