Super pret op de Dream Kiosk en Taquilla weer volledig open

Je vergeet wat te noemen.

Of heeft men hier V&R Uploads gemist op 16 en 20 december?

Ciao,

Al.
 
Helaas geen hispa voor mij staat een muur in de weg, inderdaad al. op de dream is het open, en verschillende funfiles schijnt het ook alweer te lopen dus
 
hier werkt het ook, elleen niet met een season ik begreep dat het niet kan een season samen met een magic modul als iemaand dat wel heeft laat het ff weten graag
dennis
 
H? effe een raar vraagje maar weet iemand toevallig de boxkey en de ird van de magic cam,want ik weet hem niet meer,want waar All op doelt is mij namelijk niet ontgaan,maar daarvoor heb ik dit dus nodig.

Of All weet jij toevallig of de boxkey en ird toevallig al voor de magic zijn.
 
Voor de Ird kan je gewoon FFFF neerzetten.
boxkey is geen geheim dus mag ik wel posten volgens mij: D2F276423DAFAD8D is hetzeflfde voor joker en magic cams.
 
Originally posted by pikkie
Helaas geen hispa voor mij staat een muur in de weg, inderdaad al. op de dream is het open, en verschillende funfiles schijnt het ook alweer te lopen dus

Er is wel een werkende D+ file voor Funkey v2 met een ATMega 8515 en men denkt misschien met een paar dagen een fun of AVR file te hebben maar of die ook AU zal zij is de vraag.

Ik betwijfel het, anders was polsat toch ook allang op fun en dat is niet zo.

Gr. Lagos
 
Jack heb jij dat laatste wat lagos schreef al geprobeert,met de goeie boxkey.
Ik zit zelf nog even te puzzelen hoe ik het even goed in het file krijg,die boxkey en die ird,en wat ik begrepen heb is dat ik er nog iets in moet zetten,die boxkey weet ik wel en die ird nu ook maar die twee andere dingen die lagos mij schreef,ik weet niet waar ik die moet veranderen.
 
Nou had dat wel geprobeerd maar kwam er toen achter dat het voor een funny key kaart of zoiets is,, wat dat ook mogen zijn,, is iets anders dan een funkaart hoorde ik van partybuster.
 
Is niet het enige waar ik op doel.

Zoek het antwoord op de vraag waarom NTV sleutels wisselt en je hebt weer "wat om handen".

Ciao,

Al.

See you NEXT year!
 
Zoals ik jullie al zij is deze file voor een Funkey V2 met ATMega 8515 en niet voor de AVR / Fun AT90S8515.
Wordt verwacht binnen een paar dagen maar of hij autorol wordt is niet zeker wegens ruimte gebrek en dat wil men bereiken door de code te optimaliseren, ik betwijfel het of dat gaat

En unos d?as espero tener lista una adaptaci?n para las FUN y AVrs que usan el chip AT90S8515, aunque quizas no pueda ser AUtorroll debido a requerimientos de espacio (hay que optimizar code).

@tweety,

Zipcode en zomer of winter tijd moet je alleen verranderen als daar om gevraagd wordt deze in te vullen.

Gr. Lagos
 
kan iemand mij uitleggen hoe je de Kiosk en Taquilla op de dreambox weer open krijgt.
 
Daar ben ik ook erg benieuwd na, het is mij een raadsel, maar ja ben ook nog maar beginner otw ROOKIE! :)

[ECHO]
 
Originally posted by Hassan
Dat is pas echt kerstpret.



hij hassan wat gebruik je met de dreambox een season interface
card of is dat in de inbedet cam van de dreambox
meer uitleg a.u.b
grtz roufa!
 
dat heb ik geweten
maar ik heb de antwoord zelf gevonden
je blijf zoeken en zult vienden
grtz roufa!
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan