Supernatural Parody

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
798
Punten
113
Leeftijd
60
Met trots wil ik jullie een filmpje laten zien waar de jongste hier samen met 2 vriendinnen een mooie videoclip hebben gemaakt, een werkopdracht van hun school, waar ze met hun drie?n een dikke 10 voor gehaald hebben. 

Even een edit, de link die hier stond werkt niet meer, als het goed is werkt de link verder in dit onderwerp wel

Daar kunnen ze trots op zijn.
Zit goed in elkaar.............. :klappen: :klappen:

Waar ik al bang voor was, filmpje toch maar verwijderd, de makers van het originele nummer doen moeilijk.

Tja eigendoms rechten van die over het paard getilde artiesten is bar en boos,
Ik heb op mijn website van de kleinkinderen ook enkele achtergrond muziekjes , en vrees dat deze ook een keer "gezien " worden, terwijl die website voor meer familie gebruik is.

Tering doe je eens iets creatiefs en word je neer geknuppeld en als je niet oppast een fikse boete

Ach niet getreurd, het filmpje is nog steeds te zien op mijn/onze Facebook pagina.

En dankzij een gouwe tip van Black Tiger ( Firefox!!! ) , heb ik het filmpje hier op de harde schijf staan. :biggrin:

1) ik heb en wil absoluut geen account op fakebook.
2) waar is hier op de harde schijf.  ? En kunnen we daarbij.

1.) Kan me dat levendig voorstellen.
2.) "Hier" is bij freggel1 op de pc. Of men daarbij kan is eigenlijk vraag 3. :)

@matrix: ik ben het volkomen met je eens over facebook.
Maar komen we er wel onderuit, op de lange duur?

Als je iets koopt op het internet, krijg je de melding: " win leuke prijzen, like ons op facebook"....!
Alleen het zinnetje al, doet me de haren te berge rijzen..., buiten het feit om nog, dat ik niets hoef te winnen, als ik iets koop...
En de vraag, wat ik een leuke prijs zou vinden...? Blond, en gespleten??? Maar dat heb ik thuis al rondlopen....
Ik bekijk regelmatig artiesten op youtube, maar als ik mijn waardering wil laten blijken, moet ik ook bij fb aangemeld zijn...

Wanneer moeten wij op deze forums lid zijn van dat medium...???
Als de juiste financiele vergoeding gegeven wordt aan de webmeester, vermoed ik zo...
Dan kunnen die nog meer Westmalle drinken, of nog langer op vakantie verblijven in het middellandse zeegebied...  Prettig weekend verder, gr. George

@freggel: Sorry, dit was knap "off topic". Ik had ook graag het filmpje willen zien.
Gooi je " teamviewer" even open... Dat zou enige mogelijkheid zijn op je harde schijf te komen...!

:klappen: :klappen: :klappen: :klappen: :klappen: :klappen: :klappen: :klappen: :klappen: :klappen: :klappen: :klappen:

cool

Alleen die sluikreclame voor magnum ?????  weet niet of dat geaccepteerd wordt  :rolleyes:

Filmpke werkt intussen niet meer...

Is er niet een simpel programma zoals Photobucket oid om een film te uploaden?

Idd Freggel, ik was net te laat, jammer....Zat nippeltjes te kijken terwijl dames tennisten.... Gr. George

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan