M
multigek10.0
hoi.
ik weet bijna nog niks over een dreambox 7000s,maar ik zag dat er ook een toetsenbord bij zit.
als je een dreambox koopt,krijg je dat toetsenbord er dan gelijk bij?
of moet je dat apart kopen?
en vraag 2,kan ik met mijn @home breedband via de kabel ,surfen op internet via die dreambox,met toetsen bord?
en downloaden?
dus alles gelijk kijken op mijn tv.
sorry dat ik mischien voor sommige deze wel domme vragen stel,maar ik weet nog niet precies wat dit toestel allemaal kan.
zelf heb ik een humax 5400z en een sky kaart 1(dus geen 2)en een nokia9602.
mijn wensen gaan vooral uit naar het feedhunten,en cardsharing,en die mogelijkheden die dat ding mischien dus heeft met internet. (surfen en downloaden)
en feedhunten met een skykaart 1 gaat geloof ik niet!
tenminste dat las ik ergens anders op een forum.
ik twijfel nog een beetje over het aanbod van software in de toekomst van de humax5400 en de dreambox7000s.
zelf denk ik dat de dreambox het gaat maken in 2005.
en de humax 5400z achter blijft.
wie kan me wat uitleg geven aub.
ik weet bijna nog niks over een dreambox 7000s,maar ik zag dat er ook een toetsenbord bij zit.
als je een dreambox koopt,krijg je dat toetsenbord er dan gelijk bij?
of moet je dat apart kopen?
en vraag 2,kan ik met mijn @home breedband via de kabel ,surfen op internet via die dreambox,met toetsen bord?
en downloaden?
dus alles gelijk kijken op mijn tv.
sorry dat ik mischien voor sommige deze wel domme vragen stel,maar ik weet nog niet precies wat dit toestel allemaal kan.
zelf heb ik een humax 5400z en een sky kaart 1(dus geen 2)en een nokia9602.
mijn wensen gaan vooral uit naar het feedhunten,en cardsharing,en die mogelijkheden die dat ding mischien dus heeft met internet. (surfen en downloaden)
en feedhunten met een skykaart 1 gaat geloof ik niet!
tenminste dat las ik ergens anders op een forum.
ik twijfel nog een beetje over het aanbod van software in de toekomst van de humax5400 en de dreambox7000s.
zelf denk ik dat de dreambox het gaat maken in 2005.
en de humax 5400z achter blijft.
wie kan me wat uitleg geven aub.