talpa

S

satderk

Heren en dames (uiteraard )

Hoe krijg ik Talpa op mijn humax.

Ik heb nu 6.0 van josje erop staan en een nieuwe pcm ,wat doe ik verkeerd of ben ik vergeten?

Derk

Volgens mij werkt dit niet meer met emu. maar kan het mis hebben heb nl ook alles al geprbeerd maar geen beeld op talpie via emu.

mvg.sath.

stephopper zei:
Volgens mij werkt dit niet meer met emu. maar kan het mis hebben heb nl ook alles al geprbeerd maar geen beeld op talpie via emu.

mvg.sath.

klopt als een bus.

Maar nu het volgende ,CS

Derk

P.s. puur voor het testen dan (cs)

stephopper zei:
Draait als een speer met pmc van hot 5.6

mvg sath.

Okay ,maar ik heb nu 6.0 erop staan in combinatie van een PCM tabel van 20-11-2005 ,dan moet het toch werken ,of moet ik nu nog de settings lijst er op nieuw in zetten?

Derk

Zal je wel moeten aannemen maar die van 20/11/05 werkte niet heb toen die van 5.6 uitgelezen en bij 6.0 er achter aan geladen.en card/s/emu werkt weer.

Ook orf 1/2 doen het via emu heb geen nieuwe setting lijst geprobeerd had beeld dus was weer tevreden.

mvg.sath.

Ik heb weer de 6.0 van josje erop gezet ,met een nieuwe pcm en settingslijst van Pet123 en alles draait weer als tevoren,inclusief Talpa.

Derk

Kijk eens aan weer up to date voor hoe lang tja dat is het spannende eraan tevens werkt hier meenstal die dingen waar het gezin naar kijken wil c+all via een externe bron. dus sleutel niet vaak meer ook staat de schotel op 19.2gr terwijl ik 32 satposities kan bestrijken maar de grap is er een beetje af. af en toe ff kloten met nieuwe firmware en dats all.

kaartje.s proggen voor premiere ec. dat waren nog mooie tijden.

mvg.sath.

Ben ik met je eens.
Die tijd dat ik gezellig aan het sleutelen was met de kaartje en software voor de humax word steeds minder.

Aan de ene kant een voordeel,er komen nu geen zogenaamde "vrienden" meer langs om hun humax te laten patchen of kaartjes te laten updaten.

Ook zie ik in mijn omgeving steeds meer mensen ,die het allemaal wel best vinden en hem niet meer updaten of er standaard software op gooien.
Ach en nu ben ik eens aan het volgelen ,hoe het 1 en ander werkt met de dreambox.

En als ik er echt niet meer uit kom of geen zin meer heb ,dan kijken we gewoon burgelijk via de kabel :biggrin:

Derk

Dat proggerij van die kaartje.s gebeurde alleen maar bij fam. had geen belang bij iedere keer voor upaten een bus vol volk voor de deur van vrienden van vrienden.

En kabel heb ik niet alleen nog wat harken op dak maar die hebben vanaf 2007 ook geen functie meer vroeger ontving ik sat1 en rtl er op via vhf dat was spannend. maar tegenwoordig is het allemaal de gewoonste zaak.en ook nog signaal vanaf 72.000 km afstand .

Een dreambox heb ik niet in bezit dus weet er niets van zolang de oude hummie nog beeld geeft ben ik tevreden. is dat niet meer het geval dan storten we ons op een dream of misschien wat nieuws. wie weet wat de toekomst brengt.

groetn.sath.

satderk zei:
Ik heb weer de 6.0 van josje erop gezet ,met een nieuwe pcm en settingslijst van Pet123 en alles draait weer als tevoren,inclusief Talpa.

Derk

Sorry Derk, begrijp het nog niet helemaal...het jij met bovenstaande proggies die zender zelfstandig met een sett.pakk. weer aan het draaien of alleen werkend te zien in combinatie met CS.
gr.
freddy canon

canon zei:
Sorry Derk, begrijp het nog niet helemaal...het jij met bovenstaande proggies die zender zelfstandig met een sett.pakk. weer aan het draaien of alleen werkend te zien in combinatie met CS.
gr.
freddy canon

Hoi,

Ik was hier even aan het testen en ja het was een lijntje van buiten af (cs).
Normaal ,heb ik hier geen beed van de nederlandse kanalen ,want die zitten nog steeds achter slot en grendel.

Derk

bedankt voor je antwoord....

vr.gr.

FC

PS 'k dacht al, maar was dus blij met dooie mus.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan