Te hard rijden in NL met buitenlands kenteken

V

valerio3

Ik ben vanavond geflitst in het oosten van NL met een auto met buitenlands kenteken, mijn vraag is hoe dat verder verloopt.
Wie kan mij dat vertellen>>de eigenaar van de auto woont in spanje en ik zelf ofic.ook nog.
Is de kans reeel dat de eigenaar voor moet komen? Reed namelijk op een verbindingsweg zo'n 25/30 km te hard.

Foei nee hoor pas bij 50 km kom je voor waarschijnlijk horen die mensen niets is vaak te omslachtig....

Pikkie bedankt!

Die auto is namelijk van mijn sp.schoonvader, vandaar de zorgen..
Was trouwens wel binnen de stadsgrenzen waar je geloof ik 60 mag, maakt dat nog wat uit?

Eigenaar moet alleen maar invullen dat hij niet reed, en niet vermelden wie wel, is namelijk niet aan de eigenaar om met bewijs te komen over wie d'r reed, wordt voor hun heel moeilijk omdat ze van achter flitsen en dus niet kunnen zien wie de bestuurder is. Hier kun je verder lezen http://www.flitsservice.nl staat bij "Juridisch-weetjes"

Er bestaat idd de kans dat de rekening naar de eigenaar opgestuurd wordt. Afwachten dus.

Laatst werd ik ingehaald net voor een flitser door een auto met Arabisch kenteken, die zit wel veilig denk ik......

Ik woon officieel in Andorra en ze zijn mij eens met 250 km/h kwijt geraakt maar het was wel geheel op de film te zien in "blik op de weg" was erg grappig daar ik door veel Nederlandse kennissen werd gebeld dat zij mij op tv hadden gezien, tot heden (5 jaar terug) nooit wat van gehoord.

((LOL)) Lagos

Heb je daar geen opname meer van? Zou ik wel eens willen zien, lachen. ;)

ola,
als je met buitenlandse nummer platen word geflitst wordt de boette opgestuurd.
als deze niet betaald word en je wordt aangehouden in nederland ,dan wordt je wagen aangeslagen tot je betaalt

Auto allang weer vervangen intussen voor een wat rustiger model en ik kom zelden meer in Nederland, helaas had niemand het opgenomen.

ach lagos plaat s een oproep wie weet maar het heeft niks met de auto te maken maar als die auto op jou naam stond die tijd kan het zijn dat je geregistreerd staat en dan ben je als nog de l*l
maar ja ze hebben het zo al druk genoeg moet je maar denken.

Kunnen we mischien wel eens met zijn allen doen flitspaal pissen wie em het eerst uitpist dus op het lensje mag gratis bij de febo eten ...

niet op reageren !!!!!!
de kosten zijn te hoog om te collecten in het buitenland
daarom is de regel ingenomen dat je direct moet betalen als je in het buitenland ben
of je wagen laten staan grrrr kloo****akken
en bewijzen dat jij of je schoonpa in die auto hebt gereden is er niet
kan ook gestolen kenteken zijn das nx nieuws dus
maak je niet druk je ben hier nooit geweest met die wagen:p:p:p

ministers nog steeds aan het ouwehoeren erover
tja ik was geloof ik gek/asso toen ik zei dat ik een racer was
en alle mogelijk apperatuur onboard hebt
nu nog een cloack device dan ben ik compleet

maar er zijn er wel meer gek dus:p:p:p

Mijn naam pikkie wordt vandaag weer veel ijdel gebruikt...

daarom is de regel ingenomen dat je direct moet betalen als je in het buitenland ben
of je wagen laten staan grrrr kloo****akken
Da's in Nederland niet anders hoor, als een buitenlander hier aangehouden word voor een snelheidsovertreding moet ie ook gelijk betalen.

Het is dus anders als je geflitst word zonder aanhouding, dan krijg je gewoon een rekening thuisgestuurt en da's voor een Nederlander in het buitenland hetzelfde.

Er wonen veel nederlanders in duitsland. Die werken in nederland.
Maar hebben, omdat zij in duitsland wonen een duits kenteken.

Een duitse nederlander kreeg eens een boete.
De overtreding werd meer dan 3 maanden eerder gedaan (ook te snel, geflitst).
De man heeft een brief geschreven (in het duits) dat in duitsland de wet zo is, dat als hij 3 maanden na de overtreding pas de boete kreeg, dat dit NIET rechtsgeldig was.
Volgens duitse wetgeving heeft nederland geen recht op het innen van dit bedrag.

De officier van just. heeft dit geaccepteert en de boete laten vallen....

Misschien wel geinig om alles even afte wachten....

G

Moesten ze hier in Nederland ook doen.

Maarja. De Duitsers zijn niet altijd zo eerlijk.

Als je met een bus in Keulen te hard rijdt, en je komt aan de Oostenrijkse grens in Beieren, moet je je schijven verplicht tonen en kun je dan nog een boete krijgen voor de snelheidsovertreding die je in Keulen begaan hebt. Da's dus weer een beetje veel belachelijk.

BT, moet je nu het weekblad Transport Logestiek eens lezen wat die Oosten_rijkers_ rijk worden aan de controle,s die ze aan buitenlandse transportondernemingen beboeten.
Een Europa is nog zeer ver te zoeken, met alles.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan