Black Tiger;206380 zei:
Dat betekent dus dat je vermoedelijk op verkeerde wijze je email adres op je zakelijke site gebruikt en ook dat het hosting bedrijf waar je zit met je email, niet echt goed de spamfilter op orde heeft. Ik vraag me dus een beetje af waar je zit met je bedrijf.
Bankrekening, transacties, geld ontvangen, anti-spam, belmenietregister, kvk, boekhouder en noem maar op. Voor elke scheet moeten ze geld hebben.
Anyway, genoemde zaken zijn maatregelen en natuurlijk hoort men niet te spammen. Maar spam is al net zo ingeburgerd als de reklame elke paar minuten op de tv zenders dus je zult het met maatregelen moeten doen.
@BT
Ik zat bij "vuurwerk" inmiddels overgenomen door Tele2-hosting.
Ik moet toegeven dat ik zelf de email-deur open heb staan doordat ik geen beperking
op de mailbox heb wat betekent dat alles wat voor het @ staat wordt geaccepteerd.
En veel van die spammers nemen gewoon de gok omdat ze weten dat zeer veel mail-
boxen dat niet beveiligd hebben. Veel bedrijven blokkeren b.v. het woordje info voor het @.
Het is inderdaad te gek voor woorden waar de kleine Middenstander voor moet betalen.
Voor mij als grootste dieptepunt het maandelijkse parkeergeld in de stad, iemand die
daar woont betaald ? 8,00 per maand per auto en de Middenstander ? 26,00.
Als excuus wordt aangevoerd jullie kunnen het van de belasting aftrekken, ja, ja, dat
rechtvaardigt zo een prijs verschil.
Ook banken plukken je waar mogelijk tot voor kort betaalden wij slechts een bedrag
voor elke pin-transactie, nu hebben ze een Pin-abonnement ge?ntroduceerd slechts
? 5,00 per kwartaal maar weer meer betalen. Om over alle andere aan de bank te
betalen kosten maar te zwijgen.
Ik zou pagina's kunnen vullen over hoe je als Middenstander geplukt wordt maar is
niet goed voor m'n gezondheid, ik laat het hierbij.
Reclame is net zo als je schrijft een dominant(mi. te) onderdeel van onze consumptie-
maatschappij.
Ik denk dat ik toch maar het spamfilter van freggel1 erop ga zetten.
Multispeed