Techniek

B

BiG_G

Is iemand al eens opgevallen dat als je in enigma naar je mp3tjes gaat, (als je die heb staan) dat ze netje op alfabet staan?
Dat is niet vreemd, immers het zoekcommando voor enigma zorgt ervoor dat ze netjes op ABC staan.

Maar... Als je via je webinterface gaat kijken, dat ze dan netje op de volgorde staan zoals ze phisical op je disk staan....

Maar dat ze dan weer afspelen zoals ze in enigma zelf worden afgebeeld.

?

Als dit niemand al intressant vind, en zich dit soort vragen stellen...
Hoe wil je dan in gods naam een emulator gaan uitpluizen?

Dit zijn van die essenciele (fuck, hoe schrijf je dat) dingen... Je moet gewoon een gezond stukje nieusgierigheid hebben.

Maargoed, ik ga wel weer stil in een hoekje op mijn duim zuigen

Mij is het nog nooit opgevallen want ik heb nog geen mp3 op mijn Dreambox staan, ondanks dat ik ruimte zat heb.

Maar zodra er mp3 opstaat dan zal ik wel eens kijken, maar is het in je webinterface niet zo in te stellen dat ze daar ook op abc staan?

Ohja het is essentiele

Denk je wel aan je duim... :biggrin:

Sorry, maar ik zie daar niets essentieels aan en het heeft mijns inziens dan ook totaal niets te maken met het uitpluizen van een emu.

Het is gewoon een kwestie van indeling. Op m'n ftp server heb ik hetzelfde effekt. Het is natuurlijk wel interessant hoe en waarom dit gebeurd, maar essentieel? Neuh.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan