telefoonnummer cq adres

S

satbird

stel ik heb een telefoon nummer van een vast toestel , is er dan een site waar ik het nummer kan intoetsen en dan de adres gegevens te zien krijg???

grtz satbird

het nummer met de daaraan gekoppelde adres gegevens staat niet in database via de 2 links die in de vorige topics stonden.

kan natuurlijk geheim nummer zijn?

is er een andere manier om te achterhalen bij welk adres het telefoon nummer behoort.

dit ivm met een bestelling,via het internet waarvan adres en naam niet klopt, en al hebt betaald.
bank gegevens heb ik ook.

wie kan me verders helpen.

grtz satbird

Hi..

Deze site's zijn zeker niet up to date.
Als ik intoets 0XX-3437447 dan krijg ik toch echt iemand anders te zien als van wie t nr. is. hoe kan dat dan ??
Ouwe database ??

Grtz... JeeJee
Sathopper

Je zou eens bij deze link kunnen gaan kijken...

Ik heb misschien nog wel iets anders voor jou maar dan moet je mij het nummer even sturen via pm of mail.

Ik heb hier het programma nl-info, het is al wel een paar jaar oud, maar met dit programma kun je via nummeridentificatie achterhalen welk adres er bij hoort.

Ik hoor het wel.

ben met bovenstaande link van freggel1 verder gegaan, maar geen resultaat.

heb bericht gekregen dat het verstuurd is, mocht het niet aankomen bij mij, dan geef ik het telefoonnummer en gironummer ter beschikking, om er achter te komen van wie het is.

nog ff afwachten of het aankomt.... zal best goedkomen, hoop ik.

grtz satbird

ik weet dat je de cdfoon gids heb gehad en ik heb daar een programmatje bij gehad hoefde je alleen maar het tel in te geven
dus het bestaat wel maar of het nog bestaat en hoe het heet???

@ musli, dat haalde ik nou net aan die cdfoon gids heb ik hier liggen, het is uit de tijd dat dit nog mocht, dacht ik, een nummer invoeren en dan zien te achterhalen wie het was en waar hij woont...

Bij mijn weten mag dit offici?el niet meer , dat programma wat ik heb hiervoor heet nl-info.

Ik heb ook al aangehaald dat @satbird mij gerust even een pm mag sturen met het nummer wat hij heeft zodat ik voor hem eens kan kijken of het nummer in deze cdfoongids staat, maarja hij heeft nog niks gestuurd dus ik kan hem niet verder helpen.

nummer via Pm naar je verstuurd, misschien dat jij meer te weten komt.

grtz satbird

gelukkig mijn bestelling gekregen, maar blijft vreemd dat alle gegevens niet te traceren zijn. althans voor mij.

dat was ff te snel iets kopen via internet zonder van te voren zoveel mogelijk te weten te komen, van wie en waar het is.

wat mij betreft is dit verhaal teneinde gekomen....ze leefde nog lang en gelukkig ;-)

grtz satbird

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan