Terecht moe of ben ik een zeikerd?

Status
Niet open voor verdere reacties.
R

RobKroot

Ik heb zo'n twee weken geleden een defecte xcam retour een 'kaartbeschrijver' gestuurd.Men zou deze even voor mij nakijken. Normaal gesproken mag je naar mijn mening toch verwachten dat men vervolgens even van zich laat horen over hoe het ervoor staat.

Een week later maar eens een mailtje gestuurd met de vraag over hoe en wat. Geen antwoord.

Twee weken later maar eens diverse nails gestuurd naar diverse adressen van hun. G??n antwoord.

Vandaag maar eens telefonisch proberen te bereiken. Wegens grote drukte niet telefonisch bereikbaar stuurt u maar een mailtje.

Ik ben dit niet gewend en word een beetje moe van deze asociale behandeling daar ik toch regelmatig voor vrij forse bedragen daar bestel.

Heeft iemand een advies of dergelijke ervaringen want ik sta op het punt dan maar via gerechterlijke weg mijn xcam terug te vorderen.

Internet leuk he!
Dan liever een paar centen meer en persoonlijk contact met de winkelier.
Grt Jacob.

Originally posted by RobKroot
Twee weken later maar eens diverse nails gestuurd naar diverse adressen van hun. G??n antwoord.

Hehehe, ik zou ook niet reageren, Als iemand mij spijkers stuurt...

Grapje...Gr Fred.

P.s waarom moeten dit soort dingen opgelost worden via het Duckforum?

Deze reactie had ik al verwacht, ik zal voortaan al mijn geschreven teksten voorleggen aan een taalexpert.

Waarom hier? omdat ze het op de normale manier kennelijk niet willen en/of kunnen en ze wel reclame maken op deze site dus vandaar. Ik wil ze echt niet zwart maken maar ik hou er niet van om asociaal behandeld te worden.

Vecht het uit met de desbetreffende zaak straks krijgen we hier weer eindeloze discussies over....

Je hebt ook een consumentenbond hoor.
Of een aangetekend schrijven wil ook wel eens helpen.
Ik denk dat CW de module ook moet opsturen om na te laten kijken....

Waneer wordt je asociaal behandeld?, en waneer ben je zelf asociaal bezig???

Ik zou mijn rust gewoon bewaren in dit soort gevallen, het komt vast allemaal wel goed.

Gr Fred.

Asociaal wordt je behandeld wanneer er tot vier maal toe niet op je vraag geantwoord wordt en je zelfs telefonisch niet bereikbaar bent.

Mijn rust bewaren, ben inmiddels wel een module kwijt die niet echt goedkoop was. Free to air kanalen gaan ook snel vervelen.

Maar goed ik hou er al over op, ik ben dus kennelijk toch een zeikerd.

Nou een zeikert ben je niet, je probeerd alleen je recht te halen op de verkeerde manier....

Doe dit hier nou niet, wees zuinig op de Duck sponsers, Want zei zorgen ervoor dat je alle dagen kunt genieten van dit Forum, GRATIS!!!!!

Gr Fred.

Ik hou er al over op. Indirekt betaal ik dus ook mee aan dit forum. Wat is de wereld toch klein. Er gaat maandag een aangetekende brief met een vordering heen. Als ze daar niet op reageren dan krijgen ze problemen.

Greets,

Rob

Oke dat is je goed recht, maar misbruik dit bord nou niet voor dit soort dingen!

Zo en nou kap ik ermee.

GR Fred.

Doe net als ik Twiligt neem een biertje en jij Rob neem er ook een proost.....

Originally posted by twilight

Doe dit hier nou niet, wees zuinig op de Duck sponsers, Want zei zorgen ervoor dat je alle dagen kunt genieten van dit Forum, GRATIS!!!!!

Gr Fred.

Wat is dit voor sh.. !!! Deze jongen maakt melding van het feit dat hij niet fatsoenlijk antwoord krijgt niet meer en niet minder ..geeft het feit dat dat toevallig wellicht een Duck sponser is een reden om dan maar te zwijgen?????...ik dacht het niet!!!!

groeten

ren?

en word een beetje moe van deze asociale behandeling
Vind het een beetje te ver gaan om het maar asociaal te noemen als je niet meteen antwoord krijgt op je email.
Enig idee hoe druk die mensen het hebben. Enig idee wat voor werk het is om met 2 man (en 1 die af en toe binnendrupt) alles bij te houden?
Daarnaast kan het ook zijn dat hij voor zaken onderweg is of op vakantie en nee, als jij op vakantie bent stuur je ook geen reply's aan mensen, da's vrij normaal, niet asociaal.
Wat ik vervelend vind is dat mensen als ze hun gram spuiten maar alles in het eerste het beste topic knallen in plaats van tenminste nog proberen zichzelf netjes te gedragen en dit soort berichten IN DE OFFTOPIC TE ZETTEN WAAR HET THUIS HOORT!

Dat het vervelend is dat je geen bericht terug krijg, oke ben ik met je eens.
Dat het vervelend is dat je ze telefonisch niet te pakken krijgt, oke, geloof ik ook graag.
Maar ook jij neemt thuis de telefoon niet op als je er niet bent.

Geen idee wat er aan de hand is, maar meestal is het wel zoiets en nadien wordt alles netjes in orde gemaakt zonder een enkel probleem. Maar soms moet je iets langer wachten ja.
Wil je dat niet? Moet je niet bij een internetwinkel kopen.

@Allen: Dit staat verder totaal LOS van banners op dit board.

@canon: er staat heel duidelijk "grapje" bij de reply van Twilight, als er nog niet eens een grapje meer gemaakt mag worden zit je hier verkeerd.

Wat verwacht men dan voor antwoord? De meeste andere gebruikers die gebruik maken van deze firma hebben er geen problemen mee en ook niet mee gehad.
Ja soms een kleinigheid maar werd prima opgelost.

Kan goed zijn dat CW momenteel niet in den landen is en tja, dan is het ook niet mogelijk om te reageren.
Ben er van overtuigt dat het wel goed komt. Ben ook eens benieuwd als ik deze comments ziet, of men dan ook de moed heeft om het tegen die tijd ook even te komen vermelden.

Bevalt het niet? Ook goed, er zijn nog twee banners die ook per post opsturen indien nodig en nog tigtallen andere winkels.

Deze thread gaat dan ook dicht en naar de off-topic waar ie thuis hoort.
Reacties zoals het hoort via pm of email. Het heropenen van een nieuw topic om weer verder te zeuren is onverstandig.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan