R
RobKroot
Ik heb zo'n twee weken geleden een defecte xcam retour een 'kaartbeschrijver' gestuurd.Men zou deze even voor mij nakijken. Normaal gesproken mag je naar mijn mening toch verwachten dat men vervolgens even van zich laat horen over hoe het ervoor staat.
Een week later maar eens een mailtje gestuurd met de vraag over hoe en wat. Geen antwoord.
Twee weken later maar eens diverse nails gestuurd naar diverse adressen van hun. G??n antwoord.
Vandaag maar eens telefonisch proberen te bereiken. Wegens grote drukte niet telefonisch bereikbaar stuurt u maar een mailtje.
Ik ben dit niet gewend en word een beetje moe van deze asociale behandeling daar ik toch regelmatig voor vrij forse bedragen daar bestel.
Heeft iemand een advies of dergelijke ervaringen want ik sta op het punt dan maar via gerechterlijke weg mijn xcam terug te vorderen.
Een week later maar eens een mailtje gestuurd met de vraag over hoe en wat. Geen antwoord.
Twee weken later maar eens diverse nails gestuurd naar diverse adressen van hun. G??n antwoord.
Vandaag maar eens telefonisch proberen te bereiken. Wegens grote drukte niet telefonisch bereikbaar stuurt u maar een mailtje.
Ik ben dit niet gewend en word een beetje moe van deze asociale behandeling daar ik toch regelmatig voor vrij forse bedragen daar bestel.
Heeft iemand een advies of dergelijke ervaringen want ik sta op het punt dan maar via gerechterlijke weg mijn xcam terug te vorderen.