tetracrypt vs petacrypt ?

S

Streetacer

Eerst even wat uitleg.
Ik heb jaren geleden een Humax 5300 gekocht met een aston/seca module en twee goldcards. Werkte goed todat seca naar seca2 ging. Toen heb ik een magicmodule gekocht (met teracypt 1.0) met een 6 in 1 funcard en kon ik de chanel+ zenders weer ontvangen via irdato.
Daarna een paar jaar niets mee aan gedaan omdat ik de nl zenders prima kon ontvangen (behalve chanel blau en rood).
Nu wil ik eingelijk weer wat meer gaan doen maar zit ik met een paar vragen.

1. Als ik in de forums kijk lijkt het dat seca2 gekraakt is. Wat moet ik doen om weer seca2 zenders te decoderen?

2. Wat is het verschil tussen tertacrpyt en pentacrypt, en wat heb ik nodig om mijn magicmodule te proggen?

3. Ik heb een Peruaanse vrouw die graag spaanstalige zenders kijkt. Zitten er op de hotbird en Astra sat's spaanstalige zenders?
(heb tot nu toe niets kunnen vinden)

Hopelijk kan iemand mij wat licht in de duisternis brengen :)

Gr van een eendevriend.

Beste Streetacer,

je kan je MM ombouwen tot een MR.
Daarna moet je MRV 2.19 erop zetten en voila
klaar is kees.

IK hoop je hierbij genoeg te hebben geinformeerd.

Groertjes oumda

Wow dit roept nog meer vragen op :-(

MR? MRV?
Waar kan ik meer informatie betreffende deze materie vinden?

Wat is het voordeel van MR t.o.v MM en hoe kan je dat ombouwen?

Een geintreseerde eendevriend

Originally posted by oumda
Beste Streetacer,

je kan je MM ombouwen tot een MR.
Daarna moet je MRV 2.19 erop zetten en voila
klaar is kees.

IK hoop je hierbij genoeg te hebben geinformeerd.

Groertjes oumda

MR is een matrix reloded en MRV is matrix revolution en met de software van MRV dus die 2.19 kun je sky Italya, multivisions, Tps en canal + Spanje ontvangen. Het voordeel van MR is dat je geen kaart nodig hebt en dan kun je handmatig de keys invoeren met je afstandsbediening. Het ombouwen gebeurt met een cas interface, als je die niet hebt moet je even naar een satboer of iemand die dat heeft gaan en die moet hem voor jou omzetten.
Ik mag hier geen link plaatsen dus sorry maar met google kom je heel ver

Suc6,

Groertjes Oumda

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan