The Gemini 1.0.5 - var ??

T

thoray

ik ben de volgende image The Gemini Project 1.0.5, 25.01.2005 gedownload en vervolgens ga ik nadat ik hdd geformateerd heb naar de volgende settings

extra settings
var settings

move VAR op HDD
wanneer ik dit doe , krijg ik de volgende melding
HDD to small

mijn hdd = 80gb

to small ??

of moet ergen nog iets doen of zo

klopt, er zit een bug in gemini dit kan dus niet.
Wat je kan doen:
je hebt 4 programma`s nodig
dreamup,dcc,dreambox edit en flashwizard pro
Een usb stick/hdd
maak je decoder leeg met dreamup DMV erase
laad dan het programma erase.img in dreamup ,dan weet je zeker dat je box echt leeg is
Ga dan naar dreammultimedia en laad de orginele image van BV de 7000 in je dreambox en installeer de boel dus met kanalenlijst en al:de orginele c+ kaart werkt niet,geen emu
Instaleer flashwizard en formateer de usb/hdd en laad van de computer BV de hydra image of de rudream of bijde in en plaats deze via flashwizard op de usb/hdd ;dus op de dream staat in eerste instantie de orginele image van dreammultimedia(vraag me niet waarom maar dit schijnt beter te zijn)en op de usb/hdd staat bv de hydra/rudream,sf
start de dream opnieuw op en dan kun je kiezen tussen de verschillende image`s dmv een bootmenu.
En als je dan de image hebt ingeladen en de verschillende k**s hebt geupdate schrijf je alles auto naar de usb/hdd
En in het geval van gemini zul je zien dat de var bijna leeg is
Niet alle addons werken ,maar het grote voordeel van gemini is dat je al de k**s gewoon via je knopje`s op je ab kan updaten en dat gemini gewoon erg stabiel is

na een goede uitleg van deliyurek007
is dit de beste oplossing die werkt..

in de map HDD maak je de volgende map aan
- gemini/gemini.104/

maak vervolgens een copy van de var uit hdd en copieer deze naar de map in - gemini/gemini.104/var
cp -a /var/* gemini/gemini.104/var

als we nu de dreambox de setting by extra key setttings kijken.
en de var move to HDD maken
zie we onder dat gimin.104 er staat
klik op save en het werk nu staat alles op hdd

nog bedankt voor de tip deliyurek007

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan