Thomson ts1 (c+ france)

R

Rob_bor86

Zojuist van een kennis uit frankrijk een franse C+ ontvanger gekregen, het ding werkt met mijn C+ nl kaart, maar staat verschrikkelijk te blokken. Ook is ie natuurlijk geheel uitgevoerd met franse teksten die gelukkig redelijk te begrijpen zijn als je ooit met een nederlandse C+ ontvanger heb geknoeid. Nu hoop ik dat iemand mij kan vertellen waar het ding compatible mee is en hoe je andere FW (nl) in het ding kan krijgen. Misschien lost dat dan ook het probleem van het blokken op. Eventueel kan ik foto's van het binnenwerk opsturen om te kunnen vergelijken.

Even een kleine impressie van het binnenwerk, er zitten 2 eproms in met daarop de stikkers "even th20" "odd th20" de odd zit onder de modemprint en daaronder zit ook nog een flashchip. De kaartleesprint zit er vol met componenten en daarachter staat ook nog een brede printplaat rechtop. Achterop zit een stikker met de tekst "Thomson terminal ts1" Ik hoop dat iemand mij hier wat meer over kan vertellen.

groeten, Rob

 
Klinkt als ik het zo hoor een beetje als het binnenwerk van een Mediabox (Duitse seca doos).

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan