Tijdens m'n bewakings rondje kwam ik dit op straat tegen.

Big-Henk

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
25
Punten
38
Leeftijd
63
Even een rondje bewaking maken voor Pikkie en BT en kom ik dit tegen helemaal in angst en ontdaan van kleding.
Ze was rare wezentjes tegengekomen die haar achterna zaten, maar gelukkig kon ze ontsnappen zei ze tegen mij en haar naam is Angel gelukkig heb ik weer een profile foto van haar kunnen maken en haar even goed verzorgd en verwend :sex:

O Ja en of BT haar even wilde keuren, dat vond ze wel heel belangrijk. :biggrin:

Goh wat goed van je dat jij de avonddienst op je hebt genomen. Ik heb de nachtdienst maar het is nu rustig en geen kleine rare wezentjes meer te zien. Die zijn geheid verschrikt door jouw adequate optreden!
Bedankt voor het redden van Angel!;)

Ik zal er niet teveel over zeggen want ze is al verschrikt genoeg, maar ze verdient toch nog een dikke 7 (naar benedena afgerond, was bijna een 7,5). Doch dat komt natuurlijk ook deels van de schrik door die wezentjes.:biggrin:

Hangtetten, veels te veel haar op die pruim, en dan die hamlappen die er onder hangen???

Jakkie....

Ik heb tijdens mijn nachtdienst iets veel lekkerders gevangen! Ze ligt nu in mijn mandje te wachten op :sex: ( klik maar op de poppetjes... ) :biggrin:

Big henk geweldiggggg kerel wat zijn we je dankbaar ga zo door was wel koud zeker zo laat on de nacht....

Scheelt ik heb een verwarmde chopper Pikkie dus ze zat er meteen weer lekker warmpjes bij en ik ook.
Maar graag gedaan hoor. :biggrin:

Pure diefstal freggel1, volgens mij heb ik die al bij Big-Henk een keuring gegeven kort geleden!:biggrin:

Ja maar dan ook alleenmaar diefstal van de foto's hoor, hij ligt gewoon met die foto's in bed te :rukken:
Ik had haar allang in veiligheid gebracht. :biggrin:
Of stond ze ook toevallig op die kalender van Pikkie? die hij gekregen heeft haha.?

Ja die kalender had ik voor jullie gegeven hij als supermod kan het toch verdelen lol

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan