Tita in Aston CI?

B

blokr

Tot nu toe heb ik slechts ??n berichtje gelezen dat de Tita-kaart in combinatie met een Aston 1.05 CI Sky Italia openkrijgt. Zou werken met de Tita2-1 file. Zijn er meerderen die dit al geprobeerd hebben?? Scheelt voor velen wel de aanschaf van een extra CAM!! Ik hoor het graag!!

Greetzzz.
 
ik heb het zelf getest met de topfield 4000 ,Aston 105 OK joker OK MR106 OK magic met 1.11conax OK MR met ucas3.0 Not OK.
DVB-s kaart met progdvb en pmcam (phoenix)gaat wel maar bepaald niet soepel.

grtz
 
Ik heb de titanium in de aston 1.03 zitten en deze werkt perfect in de dreambox, zo hoef ik ook niet elke keer van emu te switchen.

Greetings Tukker1
 
Als je een blauwe tita in je Aston 1.05 steekt,let er dan wel op dat er SAGEM op je chip staat,anders geen beeld .
Dat is het verhaal waarom de 1.05 het niet doet.
 
Werkt dat ook op de humax, of alleen op speciale ontvangers?
Hoe weet ik als ik via internet een tit bestel of de goede chip er op zit?


gr gogo
 
Ja, ja, goeie vraag van gogo: ik heb de tita net besteld bij astra***.nl. Welke kaart levert die? Op de site ziet ie er groen/blauw uit.

Greetzzz.
 
Ik hoop voor jou dat je de juiste chip krijgt
Laat het ons ff weten op het board.
Als het de juiste chip is kun je dan een pmtje sturen welke satshop het is want die afkorting kan ik niet plaatsen.

gr gogo
 
Ik heb net ergens gelezen dat je de titanium zou moeten "downgraden" naar 1.02.Omdat ik waarschijnlijk(en hopelijk) morgen de kaart krijg,wil ik graag weten of dit alleen voor de Aston1.05 geldt,of voor alle cams/ci.
Heeft iemand een niet-Sagem werkend in een Aston1.05 ?
Is de ECHTE ( zoals de handelaren deze noemen) per definitie een Sagem,of kan dit ook een andere chip zijn ?

Alvast bedankt voor de antwoorden,

Appie
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan