Tita kan niet meer geprogd worden

appie39

Active member
Lid sinds
15 okt 2002
Berichten
186
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
54
Ik ben sinds gisteren aan het proberen mijn tita kaart te proggen,maar het wil niet meer lukken.
Als ik de kaart wil beschrijven,krijg ik de melding "trapping card".
Het "trappen" van de kaart wil maar niet lukken.
Heb zowat alle tita-proggers geprobeerd,maar alle krijgen ze de kaart niet "getrapt".
Iemand een idee wat er aan de hand zijn ?

Appie
 
Ja hoor ik weet wat er aan de hand is ..
Je moet gewoon je Progger in Phoenix stand 3.58 Mhz zetten en dan nog eens proberen ..

Cya ..
 
Hier het zelfde verhaal. Na de nano op D+ is mijn titacard niet meer de proggen. Er kan geen processor worden gedetecteerd op de ingestoken card. Dit geeft mijn phoenix-programeur aan.
 
Originally posted by florissen
Hier het zelfde verhaal. Na de nano op D+ is mijn titacard niet meer de proggen. Er kan geen processor worden gedetecteerd op de ingestoken card. Dit geeft mijn phoenix-programeur aan.


bIJ MIJ ZELFDE. tITANIUM KAPOT.
 
trapping card en dan de kaart er even in en uit schuiven ,,,bijmijn werkt het goed als ik het zo doet doe ik het niet zo dan blijft ie in
trapping card zitten

suc6
 
@ binair,
Met welk progje doe je dit dan en hoe snel / langzaam moet je de kaart er in en uit schuiven?
Graag meer info.

Appie
 
Ik heb ook een vreemd verschijnsel .
Bij m'n Nokia d-box 1 met speciaal omgebouwde cam gebruik ik (o.a.) een blauwe titanium kaart met OS 106 .
Daarop de WLTDO 2.2 irdeto van 12-09 , daarmee kon ik de NL irdeto kanalen zien en ORF / taquila (Astra) Kiosk (1? west) en Cabo (Hispasat) en ook Multivision (HB)
Dat Kiosk en Taquila het niet meer doet , is me duidelijk .
Maar de NL Irdeto en ORF doen het ook niet meer , die zijn gelijk met Taquila verdwenen .
Cabo (Hispasat) en ook Multivision (HB) doen het nog wel .
De Tita kaart kan nog wel proggen .
 
Kijk maar uit is nog geen antwoord op de atr kwestie....
 
Ik heb hier denk ik ook de tita kapot, Ik krijg alleen de melding No ATR!
 
Ik heb er twwe liggen een witte en een blauwe allebij naar zijn ............ Van alles geprobeerd kaartje in en uit schuiven speciaal progammatje die zogenaamd moeten werken. Ik ben gewoon tot de conclusie gekomen dat ik twee kosbare ijskrabbers in het bezit heb. Er is geen progamma wat de ATR hersteld of er opnieuw opzet (als dat mogelijk zou zijn).

Mocht er een progamma zijn dat werkelijk een nieuwe ATR maakt dan hoor ik dit van ganse harte.

Mvg

Debeuker
 
mijn blauwe tita ook weg ? , deed het nog , wilde downgraden van 1.06 naar 1.03 os.

blijft trappen , infinity 3.58 mhz met banana loader
 
bij mij ook trapping card , van alles geprobeerd , maar geen atr
 
Gefeliciteerd jullie hebben nu ook een hele dure ijskrabber

ik heb er trouwens nog steeds twee liggen er is nog geen oplossing voor je kunt die zogenaamde progjes wel vergeten

mvg
DEBEUKER
 
wat moet ik dan , hier in de algarve hebben we geen ijs , behalve lolly's
 
Je kunt hem ook als oogklep gebruiken tegen de zon
mvg
DEBEUKER
 
Probeer de tita kaart eerst te erasen met de normale titanium progger,en daarna met de banaan programeren.Zo werkte het bij mij wel.
Ben echter benieuwd,wat je met titanium nog open krijgt.....
Gr.George.
 
Beste Marie we hebben van alles geprobeerd je krijgt die klere dingen niet meer aan de praat
MVG

DEBEUKER
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan