tita tovenaar?

M

Morris

Grappig, een satelliet forum dat een onderdeel Tita Tovenaar heet. Helaas, ik gok dat het op titanium kaarten slaat. Maar meer weet ik niet...

Ik ben nooit verder dan Goldcards gekomen. Wie wilt me kort uitleggen wat een Titanium kaart is of te bieden heeft?

En kan ik die gebruiken in mijn Humax 5400?

---

Ik ben overigens niet helemaal een newbee maar sinds de goldcards heb ik mijn sateliet niet meer gebruikt maar daar wil ik weer eens verandering in brengen :)

Thnks Boyz/Grrls
 
met humax 5400 kun je kijken naar alle gecodeerte zenders die de tita card kan bieden dus een tita card is niet nodig maar alles jij het anders ziet ga je gang en kopen de tita card loopt in de meeste speciale module bijvoorbeeld xcam,mm,mr,mrr,aston cam,dragon cam...etc
grtz roufa!

__________________
Feel free to post a message!
 
Originally posted by Morris
Grappig, een satelliet forum dat een onderdeel Tita Tovenaar heet. Helaas, ik gok dat het op titanium kaarten slaat. Maar meer weet ik niet...

Thnks Boyz/Grrls

Het forum had eigenlijk Tieten-Tovenaar moeten heten, maar dat vonden ze een beetje te veel eer voor mij....hehehe

GR Fred.
 
Originally posted by twilight
Het forum had eigenlijk Tieten-Tovenaar moeten heten, maar dat vonden ze een beetje te veel eer voor mij....hehehe

GR Fred.

Met zo'n antwoorden kom je wel aan ruim 2000 berichten, he? Misschien ook nog enige serieuze info over mijn eigenlijke vraag? Tsou leuk zijn...
 
Originally posted by Morris
Met zo'n antwoorden kom je wel aan ruim 2000 berichten, he? Misschien ook nog enige serieuze info over mijn eigenlijke vraag? Tsou leuk zijn...


Jaaaaaaa zo komen wij aan al die postings,, wij posten nooit iets waar je wat aan hebt :)
 
Originally posted by Morris
Met zo'n antwoorden kom je wel aan ruim 2000 berichten, he? Misschien ook nog enige serieuze info over mijn eigenlijke vraag? Tsou leuk zijn...

jij hebt all de goede antwoord gekregen neem ik aan!

grtz roufa!
 
Ik ben nog de regels van "Sat4OnlyMe" gewend waar je om zoiets minstens een jaar naar een martelkamer wordt gestuurd... :)

Waha, tis een interessante gewaarwording dat regeltjes niet altijd zo strak hoeven te zijn. Eigenlijk best wel prettig :)
 
we hadden al aan de 4500 postings kunnen zitten, maar we houden ons nog een beetje in...

GR Fred.
 
Originally posted by twilight
we hadden al aan de 4500 postings kunnen zitten, maar we houden ons nog een beetje in...

GR Fred.

Ik begrijp dat ik nog heel wat in te halen heb...
 
Titanium wordt in de ruimte vaart gebruikt je kan dan beter zweven, maar effe zonder dollen je hebt een zoek functie hier, even titanium invoeren en dan kom ja al lezend aan je informatie.
Weet je precies hoe zo'n kaart in elkaar steekt je kan ook zelf even go*gle gaan en daar zoeken, dan spreken we over een week elkaar hier weer en ga je me fijn uitleggen hoe de kaart werkt gewoon huiswerk......succes
 
@ Pikkie, je doet je een pseudoniem van je pseudoniem bijzonder veel eer aan.

Het doet me deugd dat iemand me wijst op het bestaan van Google en de alom ondergewaardeerde Searchfunctie.

Oops, en weer een bericht erbij. Shit had ik hier maar een apartg bericht van gemaakt.

Waarvan acte.
 
Ja goed he weet ik toch, maar het leuke is ik weet hoe een titanium kaart in elkaar, zit en jij nog niet dat is denk ik toch even het verschil,ik heb je alleen op de goede weg willen helpen maar ook dat wil je niet.
 
En wij gaaaaaaapen ook weer mee...zucht..

Eerst domme vragen stellen en dan bijdehand gaan doen, keurig.

GR Fred.
 
Maarre ...

Fred ga jij mij is informeren over die Tieten als Tovenaar zijnde ..
Wat kan je allemaal met die dingen ? ... hahahahahahahhaaaaaah ..

(Sorry Blackie .. off topic .. maar kon het even niet laten .. hahahah..)

Fred de Tieten Tovenaar ik zie het helemaal voor me ..
 
dat is echt handig sneller kan het niet of niet fredy! @The Green Hornet ik lieve met je mee
grtz roufa!
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan