tita tovert niks

S

sat-empire

ik heb hier een tita in een aston cam 1.05 en de os van de tita op
1.06 laten staan deze inclusief cam in de humax gedrukt cam is geinitialiseerd maar nada kleur
ben al druk aan het lezen geslagen maar kan nu niet terug vinden welke os je nodig hebt voor een aston
heb de humax toh 3.2 hot 1.2 op card staan
maar geen recente ecm geladen
(eeprom file 26-5)
iemand een suggestie?
 
Welke file staat erop?

Want de sky file, werkt 100% in een Aston 1.05

GR Fred.
 
ik heb de file bij laur** vandaan
ik heb die van dr dig maar ff opgehaald eens proberen of het inderdaad een file probleem is
het probleem is dat ik niet veel testtijd heb omdat ik de aston geleend heb vandaar de posting,het is geen luiigheid maar tijdgebrek :)
 
heb inmiddels file 3 erop gezet met banana en de juni oc maar nada
 
ik heb de kaart er een tijdje in laten zitten en nu wel beeld maar steeds melding no right to watch this program
dus het gaat de goede kant op :)
dus om de minuut de melding na het ok drukken op de a.b even bevriezen beeld en daarna weer 1 minuut goed
 
@ sat-empire

Het kan dat de files het niet doen in je Aston Cam.
Ik zelf heb er meerdere geprobeerd, alle cams die ik heb getest ( 5 ) waren Aston 1.05.
In 2 van de 5 deed de tita het niet.
Niet alle Aston Cams zijn dus hetzelfde vreemd genoeg.
 
Als je de files van DrD gebruikt,moet je de The Mighty Bosom files en programmer gebruiken,dacht ik.En die doen het goed.(Wederom hier aan toevoegen,dat ik met TMB progger mijn kaarten niet erased krijg,gebruik daarvoor normale tita soft)
Gr.George
 
ik ga mee in de uitleg van dr dig en ga er van uit dat de aston 1.05 de problemen veroorzaakt immers gaat alles wel open nu
maar steeds melding vanuit de aston dat ik geen recht heb op kleur :)
nu kan ik een aston 1.03 kopen voor een zacht prijsje,werkt deze wel probleemloos? iemand hier positieve ervaring mee?
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan